Donald Trump: jos minut valitaan, puran samaa sukupuolta olevien avioliittolain
Trump saanee vaalilupauksellaan myös konservatiivisten demokraattien irtoääniä?
http://www.snopes.com/trump-plans-reverse-marriage-equality-elected-pre… .
Kommentit (8)
Trump päättänyt voittaa uhon määrässä jopa Obaman. Teot luultavasti jäävät puheisiin nähden vieläkin laihemmiksi.
Ihan niin kuin Trumpilla olisi valtaa päättää yksin noista asioista. Onhan ne kaikki lupailleet yhtä sun toista.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuosta avioliittoasiasta päätä osavaltiot? Enpä oikein usko, että pressa vois määrätä osavaltioita niiden päätösvaltaan kuuluvassa asiassa. Tyhmiä on äänestäjät jos tuohon lupaukseen luottavat.
Hihhuleiden ääniähän tuolla kalastellaan ja hihhulit ovat kesmäärin tyhmiä tai vähintäänkin yksinkertaisia.
Kyllähän Suomessakin sama osataan. Keskikaljan laimentamista on käytetty hihhulien äänten kalasteluun viimeiset 20 vuotta ja näköjään se toimii, vaikka noin äkkiseltään luulisi jokaisen ymmärtävän edes sen verran, ettei yksinään puolue valmis kusemaan kannatuslukujaan keskikaljaa laimentamalla ja samalla uhmaamaan Keskoa ja S-ryhmää. Mutta hihhuli ei näköjään ymmärrä edes tuon vertaa.
Vaihtoehtoina trump tai konservatiivikristitty teekutsuliikkeen cruz. Siinäpä vaihtoehdot republikaaneilla.
Trump toteuttaisi lain kumoamisen riitauttamalla sen juridisesti. Avioliittolain muutos on toteutettu huolimattomasti myös monien sellaisten oikeusoppineiden mielestä, jotka periaatekysymyksenä kannattavat sitä.
Uskon, että Trump, jos kuka, pystyisi viemään kumoamisen läpi.
Onkohan Trump piiloh..., joka on jäänyt kaappiin eikä ole voinut elää siinä todellisuudessa mikä olisi hänelle mieluisin, mikäli täytyy noin kovasti kadehtia vähemmistöjen onnea. Jonkinlainen naisia halveksiva hän taitaa kuitenkin olla.
Onko kukaan muu juonut joskus liian laihaa kahvia, itse olen ja siitä tulee kuvottava olo.
Onko kukaan muu juonut laimennettua olutta, itse olen jenkeissä ja siitä tuli todella oksettava olo. Toivottavasti meille ei tule näitä vesimakuoluita, niistä ei seuraa kuin panimoille tappioita ja henkilökunnan vähentämistä.
No enhän minä mikään ennustajaeukko ole, en myöskään ole olutta juonut suunnilleen 10 vuoteen. En siis itseäni varten oluiden vesittämisestä protestoi.
Eikös tuosta avioliittoasiasta päätä osavaltiot? Enpä oikein usko, että pressa vois määrätä osavaltioita niiden päätösvaltaan kuuluvassa asiassa. Tyhmiä on äänestäjät jos tuohon lupaukseen luottavat.