Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua, kun läheinen ottaa pettäjän takaisin?

Vierailija
17.04.2016 |

Siskoni mies jäi jonkin aikaa sitten kiinni pettämisestä, hänellä oli suhde toiseen naiseen. Ensin siskoni oli lähtemässä suhteesta ja he asuivat erilläänkin, mutta nyt mies on saanut käännettyä hänen päänsä ja hän on ottamassa petturimiehensä ttakaisin. Todennäköisesti mies pettää uudestaan, vaikka nyt onkin niin katuvinaan. Siskoni on aina ollut itsevarma ihminen, enkä olisi koskaan uskonut, että hän voisi alistua tuollaiseen suhteeseen, jossa toinen ei selkeästi häntä kunnioita eikä ole luottamuksen arvoinen. Eikä suhteessa ole edes lapsia, joiden vuoksi voisi "uhrautua". Mikä ihme saa ihmisen palaamaan tuollaiseen suhteeseen?

Eihän tämä minulle kuulu, ymmärrän sen, mutta pakko päästä purkamaan ajatuksia. Tuntuu ihan kestämättömältä, että nyt tämä mies pitäisi ottaa "takaisin sukuun", tavata häntä sukujuhlissa kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikka hän on läheistä ihmistäni loukannut niin suuresti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä hyvin että tollainen potuttaa ja ihmetyttää. Mutta se silti on siskosi päätös ja hän itse elää omaa elämäänsä..

=D =D se tosiaan luuli että minä pidän hänestä, kun hän oli jossain syövereissään kuvitellut että olen hänelle kuin isosisko... =D =D

Toivottavasti sulle käy luonteesi heikkouksien ja vikojen suhteen samoin, että joku lähipiiristäsi murskaa sut niistä johtuen täysin.

On se kamalaa kun hakkaajalle sanoo ettei hakkaaminen ole kivaa :( :( :( Ei kukaan oo hei täydellinen!!!111!11!!1

No ei se ainakaan auta mitään. Tai jos se kerran parantaa, niin kerro sinun vikasi niin parannan sinut niistä murskaamalla sinut kun sulla on ne ja kerroit ne mulle.

Mistä minä edes tietäisin omat vikani, kun niistä ei sinun mielestäsi saa minulle kertoa ettei vain tule paha mieli?

Ja kyllä se joskus auttaa että ihmiselle kertoo suoraan kaunistelematta mikä ongelma hänessä on. On lukemattomia alkoholisteja jotka ovat ottaneet addiktionsa hoidon omiin käsiinsä kun esimerkiksi oma lapsi on sanonut karusti miten pahalta tuntuu. 

Sinulla on muuten aika kiinnostavia piirteitä kielenkäytössäsi, kun esimerkiksi jatkuvaa vakavaa väkivaltaa kutsut "luonteen heikkoudeksi" etkä puhu asioista niiden oikeilla nimillä. Kun tämän yhdistää tuohon hyssyttelemiseen jossa syyllistät väkivaltaan puuttunutta siskoa, tulee väkisin mieleen että olet joko hakkaava tai hakattu osapuoli. 

Vierailija
22/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa ole mitään tehtävissä, siskosi asia. Jokainen tehköön itse päätöksen elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän