Selvisi että uusi poikaystäväni uskoo auroihin, energiakenttiin, kansanparantajiin ym. huuhaa juttuihin.
Itse olen puhtaasti tieteen ja logiikan nainen ja todella skeptinen moisia aiheita kohtaan. Lisäksi kertoi että uskoo "pienesti" jumalaan. Vähän vaikea suhtautua enää tosissani koko mieheen vaikka muuten oikein hyvä mies onkin. Olen oman kantani hänelle kertonut.
Jätänkö vaan suoraan vaan odotanko muutosta jota ei tuskin ikinä tule tapahtumaan? Kommentteja asiaan.
Kommentit (28)
Joka päivä keksit uudet stoorin jostain joka on hurahtanut huuhaahaaan.. olet tylsä.
Have Mercy kirjoitti:
AP: nuo miehen harrastukset ja kiinnostuksen kohteet ovat pimeää okkultismia ja hän on syvällä pahuudessa. Jätä hänet oitis, ennen kuin hän ehtii vetää sinutkin mukanaan infernoon.
Jos ei usko eikä turvaudu (vielä) Jeesukseen Kristukseen, ei kannata uskoa eikä turvautua mihinkään muuhunkaan: kaikki tuollaiset asiat vievät vain entistä kauemmaksi pimeään, jos vaikka vielä jotakin pientä valon kajastusta ehkä olisikin valmiina vastaanotettavaksi. Kysymyksessä on tahdon asia.
Ja rukoile tapailemasi miehen puolesta, että hän hylkäisi nuo toiseksi korkeimman pahat opinkappaleet sekä kääntyisi valoon: millään muulla tavoin et ehkä pysty hänen tahtoaan "käännyttämään".
Mene moottoritielle leikkimään.
Ja AP: jätä se hörhö. Heti. Ei tuollaisille saa tarjota mitään mahdollisuutta jatkaa sukuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, looginen nainen on kyllä hyvä vitsi. Energiaan sitäpaitsi on olemassa, mut ei sitä kyllä mitenkään voi ihminen aistia, ellei energian määrä ole tarpeeksi suuri. Suihinottaminenkin on periaatteessa enegistä työntekoa. Aplle varmaan liian epäloogista toimintaa sekin. Eipä tule mieleen asioita, jotka olisi sitäpaitsi vähemmän epäseksikkäitä kuin frigidi tiedenainen. Hyi helvetti.
Kirjoittaja on ilmeisesti alemman koulutuksen tai elämänkoulun käynyt mieshenkilö, joka pitää yliopistokoulutuksen käyneitä "herroina". Ymmärsin, että ap tarkoitti energiakentillä juurikin näitä huuhaa-energiakenttiä..
Itse seurustelin aikoinaan samantyylisen miehen kanssa. Ajan myötä miehen innostus huuhaa-juttuihin väheni, keskustelimme aiheista monet kerrat joka sai ehkä kiinnostuksen vähenemään. Erosimme sittemmin, mutta emme tästä syystä.
Juu mua ei ole koskaan kiinnostanut jauhaa tarpeetonta paskaa akatemioissa. Et selvästikään ole hyvä miehiä tyydyttämään. Nussit vittuasi dildolla edelleen näköjään. Sulla on muuten ruma taustakuva.
Tais osua ja upota... ;-)
Suhun ei kyllä ole uponnut kulli turhan pitkään aikaan. Mitä vittua sä tähän aikaan teet hereillä?
Sulla on ongelmia aggression kanssa. Lisäksi tuo koulutukseen liittyvä heikko itsetunto. Huono yhdistelmä naisten suhteen ja elämässä yleensäkin. Eipä ihme että olet vihainen.
Varmaan vielä miesasiamies kaiken muun herkun lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Looginen; vähemmän epäseksikäs."
Kannattaakohan sun kirjoittaa logiikasta yhtään mitään?
Kyllä minun itseasiassa kannattaa. En ole tavannut yhtään loogista ihmistä. En miestä enkä naista.
Kysy äidiltäsi, jos joku päivä pääsisit pois sieltä kellarista, edes saatettuna. Silloin saattaisit tavata jonkun ihmisen oikeastikin, tänne vauvapalstalle kirjoittamista ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä keksit uudet stoorin jostain joka on hurahtanut huuhaahaaan.. olet tylsä.
Tää on kyllä ainut keskustelu jonka oon tehnyt puoleen vuoteen...
Ap
Ja mikähän vika kansanparantajissa on?
Parisuhteessa toista täytyy voida kunnioittaa. Voitko?
Tiedän yhden tällaisen miehen. En itse pystyisi suhteeseen hänen kanssaan monestakaan syystä. Vaikka hän on komea, niin siihen ne hyvät puolet jääkin. Aivan omituinen, itsekäs, pikkutarkka, perfektionisti, ja todellakin ihan mennyt sekaisin näiden henki ja aurajuttujen kanssa. Suhteesta hänen kanssaan on turha "haaveilla" sillä hän on niin valikoiva ettei lopulta koskaan ala pidempiin suhteisiin. Hän ei tajua omaa erikoisuuttaan ja omituisuuttaan.