Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla olemassa joku vuosikausien saavuttamaton iki-ihastus

Vierailija
16.04.2016 |

Siis jossain määrin salainen, oikeiden suhteiden ohessa? Naisilla, miehilläkin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli, yli 10 vuotta meni sitä miettiessä ja vatvoessa. Olin itse suhteessa, ihastus oli suhteessa, välillä vapaa, aina väärään aikaan. Tiesin että rakastan häntä eniten, aina enemmän kuin sitä jonka kanssa olin. Sitten lopultakin, molemmat vapaita, vääjäämättä päädyttiin yhteen. Mutta BLAAH, ei ollutkaan sitä kipinää mitä odotettiin, olin rakentanut miehestä haavekuvan ja pakkomielteen mutta todellisuudessa ei tuntunut miltään. Olin ihan ihmeissäni mutta ei auttanut kuin myöntää ja jättää koko juttu sikseen.

Vierailija
22/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, pitkän aikaan haaveilin hänestä ja ei kukaan muu nainen kiinnostanutkaan.Mutta hän ei ole kiinnostunut musta romanttisessa mielessä ja olen hyväksynyt asian vaikka koville se ottaa.Onneksi olemme sentään kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 2012 tapasin vanhan ihastukseni festareilla. Hän oli ensimmäistä kertaa sinkkuna liikkeellä sinä aikana kun olemme tunteneet, joten ajattelin, että hei mullahan on nyt saumaa. Pussailtiin ja viestiteltiin ja vaikka mitä sovittiin, kunnes... ei mitään. Lopetti kaiken kuin seinään.

Pari vuotta myöhemmin kuulin että tämä suuri ihastukseni oli tullut juuri äidiksi. Kyllähän se söi ja vitutti, mutta toisaalta helpotti, koska enää en haaveile tästä naisesta. Jotenkin miehelle riittää se, että nainen tekee lapsen jollekin toiselle, niin sitä alkaa katsella muualle.

Vierailija
24/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tuollaisista menneiden vatvomisista kannattaa päästää irti.

Vierailija
25/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä 2012 tapasin vanhan ihastukseni festareilla. Hän oli ensimmäistä kertaa sinkkuna liikkeellä sinä aikana kun olemme tunteneet, joten ajattelin, että hei mullahan on nyt saumaa. Pussailtiin ja viestiteltiin ja vaikka mitä sovittiin, kunnes... ei mitään. Lopetti kaiken kuin seinään.

Pari vuotta myöhemmin kuulin että tämä suuri ihastukseni oli tullut juuri äidiksi. Kyllähän se söi ja vitutti, mutta toisaalta helpotti, koska enää en haaveile tästä naisesta. Jotenkin miehelle riittää se, että nainen tekee lapsen jollekin toiselle, niin sitä alkaa katsella muualle.

Toimii muuten toisinkin päin. Ei kiitos mitään "isimiehiä" minulle.

Vierailija
26/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mulla ollut jo vuosia. Olen onnellisesti naimisissa mutta en voi sille mitään että rakastan kahta miestä ja saan vielä molemmilta vastarakkauttakin. Ihan hirveä tilanne. Toisaalta jotkut ei löydä koskaan yhtäkään rakasta mutta ei tämäkään tilanne kateeksi käy.

Vierailija
27/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on, mulla ei.

Vierailija
28/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa tapauksissa on käynyt niin, että on jäänyt jonkun kanssa jotain kesken ja on jäänyt haaveilemaan siitä henkilöstä. Virhe tehdään siinä, että sen jälkeen otetaan ensimmäinen vastaantulija eikä odoteta vähintään samanlaista ihastumista ja rakastumista vaan tyydytään johonkuhun. Sellaista se on, kun ei osata olla hetkeäkään yksin.

Vierailija
29/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ole. Mä olen naimisissa rakastamani miehen kanssa. Ei tarvi haikailla saavuttamattomia. Yhdessä on oltu nyt 16 vuotta :)

Sama, mutta 10v yhdessä.

Eikö sun mies pettänyt sinua?

Vierailija
30/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa tapauksissa on käynyt niin, että on jäänyt jonkun kanssa jotain kesken ja on jäänyt haaveilemaan siitä henkilöstä. Virhe tehdään siinä, että sen jälkeen otetaan ensimmäinen vastaantulija eikä odoteta vähintään samanlaista ihastumista ja rakastumista vaan tyydytään johonkuhun. Sellaista se on, kun ei osata olla hetkeäkään yksin.

Et voisi olla kyllä enempää väärässä, mutta jos se on sinulle helpompaa ajatella noin niin pidä vaan mielikuvasi.

Vierailija
31/32 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/32 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ihmisillä ole. Ihastuksista voi myös tointua ja ne haaveiden kohteet myös muuttuvat ajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi