Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla olemassa joku vuosikausien saavuttamaton iki-ihastus

Vierailija
16.04.2016 |

Siis jossain määrin salainen, oikeiden suhteiden ohessa? Naisilla, miehilläkin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on mulla ainakin :)

Vierailija
2/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Onneksi kasvoin siitä yli enkä enää haaskannut aikaani ja energiaa. Aikuisuuden etuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole. Mä olen naimisissa rakastamani miehen kanssa. Ei tarvi haikailla saavuttamattomia. Yhdessä on oltu nyt 16 vuotta :)

Vierailija
4/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla, eräs mies. En varmaan unohda häntä ikinä ja vaikka suhteessa olisin ja rakastunut niin tämä mies on kuitenkin se...

Vierailija
5/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole! Minusta aika säälittävää sellainen. Jos on kunnon ihastus, joka kilpailee oman puolison kanssa niin kannattaa varmaan nostaa kissa pöydälle. Jos taas esim. hemmetin "onneton ikisinkku vs. varattu isukki" -tilanne niin... noh, säälittävää on. On minullakin joskus ollut pitkäaikainen ns. kaipaussuhde erästä miestä kohtaan, mutta aika aikaa kutakin, se kuului aikaan, jolloin ei ollut muuta mielenkiintoista omassa elämässä. Ja jos ihastus on muuten vain laimea, niin en todellakaan tiedä miten joku jaksaa "ikuisesti" muistella aina jotain samaa vanhaa menneisyyden tyyppiä. Säälittävää, sanoinko jo?

Vierailija
6/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla, eräs mies. En varmaan unohda häntä ikinä ja vaikka suhteessa olisin ja rakastunut niin tämä mies on kuitenkin se...

Niinhän sä luulet..

Vierailija
7/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, mulla ei ainakaan ole. Tosin on muutama, joiden kanssa mielelläni viettäisin sen yhden yön.. Oli vaan niin mielettömät kemiat aikanaan, vaikka elämäntilanne oli väärä että olis voinut antaa sen johtaa mihinkään. Olen pitkässä ja onnellisessa suhteessa, mutta välillä mieli eksyy miettimään muitakin, harvemmin silti. Ja tiedän etten oikeasti pettäisi vaikka tilaisuus tulisikin, niinkuin en ole tähänkään asti.

Vierailija
8/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on ollut, mutta onneksi useimmat ovat olleet fiktiivisiä hahmoja, eivät oikeita ihmisiä. Mutta aina on ollut joku tunteiden kohde. Viime kesästä saakka oikea ihminen, mikä on ihan hirveää. Paljon mieluummin olisin ihastunut johonkin elokuvan tai kirjan hahmoon.

Vierailija
9/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteellistä näyttöähän asiasta ei ole, mutta voihan se tietysti noinkin olla.

Vierailija
10/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi.

Vierailija
11/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavuttamaton ja saavuttamaton.... olemme edelleen ystäviä, seksisuhteessa olimme viime vuosituhannella. Toki sitä aina välillä miettii mitä jos meistä sittenkin olisi tullut pari. Luultavasti oltais jo erottukin :)

Mutta sille oli tilaisuus aikanaan ja nyt en tekisi mitään mikä riskeeraa mun perheen, mutta ystävinä pysymme hautaan asti.

Vierailija
12/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh mulla ainakin. Ihastus, eli ei sen tarvii johtaa mihinkään. Miehen kaverista vielä kyse, olis aika jäätävää säätää tommosen kanssa. Mutta saa se posket pudottamaan ja sydämen tykyttämään :)

Vierailija
13/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan. Ihastukset tulee ja menee, vain ukko pysyy :)

Vierailija
14/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Enkä usko että se on kovin yleistä, suurin osa menee naimisiin sen elämän rakkauden kanssa, ja se sitten kestää jos kestää.

15/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ole. Mä olen naimisissa rakastamani miehen kanssa. Ei tarvi haikailla saavuttamattomia. Yhdessä on oltu nyt 16 vuotta :)

Sama, mutta 10v yhdessä.

Vierailija
16/32 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä enää ihastukseksi voi kutsua, mutta kieltämättä vieläkin joskus mietin erästä naista kaukaa menneisyydestä.

Vanha haahkahan se jo on, enkä edes tiedä minkä näköinen nykyään, joten ei tällä mitään reaalipohjaa sinänsä ole. Kutsuisin enemmän muistoksi kuin ihastukseksi. Joistain vain jää 'ikuinen' jälki.

Vierailija
17/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Valitettavasti. Silti onnellinen nykyisestä elämästä.

Vierailija
18/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimies kirjoitti:

Ei sitä enää ihastukseksi voi kutsua, mutta kieltämättä vieläkin joskus mietin erästä naista kaukaa menneisyydestä.

Vanha haahkahan se jo on, enkä edes tiedä minkä näköinen nykyään, joten ei tällä mitään reaalipohjaa sinänsä ole. Kutsuisin enemmän muistoksi kuin ihastukseksi. Joistain vain jää 'ikuinen' jälki.

Taidan olla se vanha haahka. Kyllä minäkin joskus sinua ajattelen.

Vierailija
19/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, teini-iän ihastus, jonka olisi saanut mutta itse sössisin tilanteen. Joskus tulee kaupungilla vastaan ja sydämmessä läikähtää. Ei tuossa mitään pahaa ole, en minä häntä puolisooni vertaa tai mitenkään jatkuvasti arjessa ajattele. Joskus tulee mieleen yhtenä nuoruusmuistona. Yksi lähellä eläikää oleva työkaveri taannoin jutteli, että hänen teini-iän ihastus oli tullut kadulla vastaan vuosikymmenien jälkeen, puhutellut ja hän oli mennyt aivan sekaisin...tyyliin niiannut sanaakaan sanomatta ja häipynyt paikalta :-D

Vierailija
20/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Johnny Depp.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän