Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako valehdella ikä netin treffipalstoilla?

Vierailija
16.04.2016 |

Moni nuorempi nainen tuntuu ajattelevan, että yli 4-kymppinen mies on ihan ikäloppu vaikka näinhän se ei todellakaan ole. 4-kymppinen mies on omasta mielestäni parhaassa iässä. Jos vaihtaa iän esim. 41:stä 35 niin moni 2-kymppinenkin alkaa kiinnostua. Sitten livenä voi voittaa naisen puolelleen ja paljastaa oikean iän, eikö?

-mryouth75

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheen paljastuessa luottamus on lopullisesti menetetty - ei jatkoon.

Vierailija
2/8 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain mieleen mistä kaikesta muustakin valehtelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täää geriatrianosastolta karannut pappa. Jos mä eksyisin sun kanssa treffeille ja olisit väittänyt olevas n. 25v eli oikeasti parhaassa iässä oleva mies, niin voin luvata, että sun viimeisetkin hampaat tippuu rumasta vanhuksen suusta.

T. Nuori nainen

Vierailija
4/8 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha88...

Aiotko perustaa perheen nuoren neitosen kanssa? Taidat olla jo yli-ikäinen niillä markkinoilla. Katsele vain oman ikäisiä kypsiä naisia.

Vierailija
5/8 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha88 :) Et olisi ensimmäinen etkä viimeinen joka tuota yrittää. Melkein pitäisi sääliä mutta enemmän vain huvittaa. Sun ainoa toivo on hyvin paksu lompakko. Onko sitä?

Vierailija
6/8 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstoilla kaikki keinot ovat sallittuja. Minäkin vähennän painosta 15 kg, lisään pituuteen 5 cm ja "unohdan" kertoa kolmesta lapsesta.

Vierailija
7/8 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikä oikein, mutta kuvat otettu 7 v sitten kun olin 10 kg kevyempi :)

Vierailija
8/8 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan relevantit syyt sille, että nuoret naiset kokevat nelikymppisen olevan liian vanha heille. Mikään määrä itsepetosta ei muuta sitä tosiasiaa, että he eivät yksinkertaisesti ole kiinnostuneita sinusta, AP. Niele pettymyksesi kuin mies, jätä nuoret naiset rauhaan ja etsi oman ikäsitäsi seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi