Kolme lihavaa ja rumaa miestä tv-ohkelman "tähtinä"
Kääk!!! Aika surkea on ohjelmien taso, kun tähän on tultu.
Kommentit (16)
Katsoisiko kukaan jos olisi kolme rumaa ja lihavaa naista .. ?
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten oli brittiruokaohjelma nimeltä Kaksi lihavaa leidiä. Voi veljet, että se oli hauska, saisivat lähettää uusintana.
Kyllä minä mieluummin katson päteviä rumia ja lihavia kuin osaamattomia hoikkia ja kauniita. Eihän noita paratiisisaarella vehtaavia sinkkuja jaksa katsoa minuuttiakaan.
Jep, pitäis olla Maisa Torppa, Roope "mieskarkki" Salminen ja vaikka hottis-Juha. Ai että silmä lepäis.
Ja ulkonäkö liittyy miten? Katjasta en välitä mutta Jethro ja Aki on kivoja.
Puujalka vitsejä ja kuluneita juttuja. Tylsääkin tylsempää ulkonäösta viis.
Olen entistä vakuuttuneempi, että ne jotka toisia halventaa ja ei kestä lihavia, kannattaisi mennä junan alle nyt just!
Samaa mietin minäkin. Ei nyt niinkään heidän ulkonäkönsä vaan juuri tuo "kolme keski-ikäistä höpöhöpömiestä jauhamassa paskaa ja puujalkavitsejä primetime-ohjelmapaikalla". Vain Suomessa.
Jos Katajan tilalla olisi Ville Haapasalo, ois ihan paras kolmikko. Vaikka En edes tiedä mitä Ville tuossa tekisi :D ulkonäöllä ei ole mitään virkaa, kukaan näistä ei edes ole mun "miestyyppiä" mutta ovat vaan niin mahtavia!
Ketkä kolme pullukkaa naista voisi vetää vastaavan ohjelman Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Ketkä kolme suomalaisjulkkisnaista on vastaavat kuin tämä mieskolmikko?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin minäkin. Ei nyt niinkään heidän ulkonäkönsä vaan juuri tuo "kolme keski-ikäistä höpöhöpömiestä jauhamassa paskaa ja puujalkavitsejä primetime-ohjelmapaikalla". Vain Suomessa.
Kolme reilusti ylipainoista keski-ikäistä höpöhöpömiestä jotka jokainen on löytäneet itselleen puolison. Ja suomalaisnaiset on mukamas niitä nirsoja.
Leppoisaa kiireetöntä jutusteluahan se oli. Paljon viihdyttävämpää kuin helvetin puiseva SNL saa aikaan ison käsikirjoitustiiimin ja ammattinäyttelijöiden kanssa.
En ole koskaan ollut minkään huutokauppaohjelmien ystävä mutta tämä oli tunnelmaltaan niin leppoisa, että saatan katsoa uudestaankin.
Ja jollakin hyvin kieroutuneella tavalla jethro on vaan niin ihana :D Mitä useammin mä sitä telkkarista katon, sen ihanammaksi se muuttuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten oli brittiruokaohjelma nimeltä Kaksi lihavaa leidiä. Voi veljet, että se oli hauska, saisivat lähettää uusintana.
Kyllä minä mieluummin katson päteviä rumia ja lihavia kuin osaamattomia hoikkia ja kauniita. Eihän noita paratiisisaarella vehtaavia sinkkuja jaksa katsoa minuuttiakaan.
Kukaan noista Temptation Island-sarjan sinkuista ei ole mitenkään erityisen kaunis tai komea, lauma tavispallinaamoja hässimässä toisiaan.
Lähetäs oma kuva niin voidaan arvioida.