Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin sinä aloit tuntemaan, että sisälläsi kasvaa ihminen

Vierailija
16.04.2016 |

Olen nyt raskaana 12 viikolla ja minulle tuli mieleen, että milloin sinulla alkoi tuntumaan, että sisälläsi kasvaa vauva?

Minä en tunne vielä yhtikäs mitään, koska viikkoja on vasta 11, mutta rupesin vain miettimään, että milloin ''sen hetken'' tietää ja tuntee, että nyt sisälläni on joku. Miltä se tuntuu? Painaako mahaa, nipistääkö? Kertokaa!

En ole vielä käynyt np-ultrassa ja se on viikon päästä. Jännittää, että onko siellä elämää vai ei.

Tämä raskaus on minulle toinen, sillä sain viime kerralla keskenmenon.

Olisi kiva kuulla omia kokemuksianne.

Kiitos vastauksista jo etukäteen! :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme tässä yrittämässä kovasti lasta ja ehkä olen liiankin onnessani, mutta miltä raskaus alkuvaiheessa tuntuu..oireita?! Voisiko sen tietää jo ennen, kuin menkkojen perusteella tai että tekee raskaustestin? Jokaisella on varmasti erilaisia oireita raskauden alkuvaiheessa ja koko sen aikana.

Vierailija
22/24 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin liikkeitä 18vk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus rv. 16 aloin tuntea kohdun kasvaneen kun nukuin mahallani, ja piti alkaa vaihtaa nukkuma-asentoa. ulospäin ei juurikaan mitään näkynyt vielä. silloin kuitenkin tajusin että jotain sielä mahassa oikeasti tapahtuu, mitään oireita ei pahemmin ollut. 

Vierailija
24/24 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen raskausaika oli helppo ja aika oireeton. Vatsa tietenkin kasvoi ja kehon painopiste muuttui, potkut alkoivat tuntumaan n. rv20-22.

Nyt olen rv 16. Jatkuvaa oksentelua, väsymystä, verensokerit alhaalla johtuen oksenteluista. Tällä hetkellä vihaan raskaana oloa. Toivotaan että helpottuisi tämä olo eikä koko raskausaikaa tarvitse miettiä että mihin voi seuraavan kerran mennä oksentamaan.