Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut toiseen mieheen :(

Vierailija
30.06.2008 |

Olen korviani myöten ihastunut toiseen mieheen, jonka olen oppinut tuntemaan lasteni kautta. Hän on myös naimisissa kuten minäkin. Mietin koko ajan sitä, että jos olisimme kumpikin vapaita ja lapsettomia, siinä olisi unelmieni mies. Hän on juuri sellainen mistä olen haaveillut. Kauheata sanoa tätä, mutta tänään mielessäni kävi ihan sairas ajatus että voi kun meidän puolisoille tapahtuisi jotakin niin pääsisimme yhteen... :((( Kaiken lisäksi mies on vielä niin sairaaaaan hyvännäköinen, että en pysty olemaan hänen vierellään ilman että menee kuumia aaltoja pitkin kehoa. Miksi oma mies ei saa samaa tunnetta aikaan? Tällä hetkellä oma ukko lähinnä ärsyttää ja inhottaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kirjaa nimeltä Women's Infidelity, tunnistat itsesi siitä ihan takuulla.

Nimim. samassa veneessä

Vierailija
2/5 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki tähän toiseen mieheen, ei enää tekemisissä oloa hänen kanssaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et ruoki asiaa etkä tee sille mitään. Oma mies ei saa samaa tunnetta aikaan, koska on oma mies, tuttu ja turvallinen.

Vierailija
4/5 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi toinen mies ei ole varattu, niin minun ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa kuin omasta puolestani. Rakastan aivan varmasti omaakin miestäni, enkä haluaisi/voisi erota, mutta jestas sentään mitä väreitä tuosta toisesta miehestä saan! Sitä minäkin olen miettinyt, että olisimme vähän liiankin hyvä pari jos yhdessä saisimme olla..... Ja välillä tosiaankin mietin, että ehkä jonain päivänä saammekin olla yhdessä. Sitä odotellessa olemme kavereita tai vähän enemmänkin..... En silti aio pettää!

Vierailija
5/5 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä päättyvät onnettomasti, jos lähdet sössiin. Unohda, kyllä se siitä ajan kanssa.