Kirje vaimolle...
Jeps... On oltu jo yhdessä yli 10 vuotta ja pari muksuakin on pyörähtänyt maailmaan. On uusi talo ja auto, käyttörahaakin jää toisinaan. Sinä teet yleensä ruuan ja minä hoidan lapsia. Pyykit pestään ja viikkaillaan suurinpiirtein tasan. Siivouskin sujuu, jos saan touhuta rauhassa. Yleensä vien lapset siksi aikaa ulos leikkimään. Saat myös käydä ystäviesi kanssa ravintolassa, eikä lupiakaan tarvitse kysyä. Käyt sitten päivän tai kolmen päivän työmatkalla, niin pystyn hoitamaan taloushommat ja lapsenhoidon myös yksikseni. Käyn myös itse toisinaan ulkona ja työreissuissa, mutta nyk harvemmin.
Kaikki on ulkoisesti kunnossa... Mutta suhde ei toimi.. Seksittömiä taipaleita on jo niin paljon, ettei kaikkia muista. Kahdesti on ollut yli puolen vuoden taukoja. Sitten tulee yhtä-äkkiä pari seksintäyteistä päivää ja taas kuukausi tai pari taukoa. Ja jos minua ei silloin huvita, niin tulee armotonta kuittia ja kiusaamista, kunnes lopulta suostun puoliväkisiin, kun ei tiedä taas milloin on seuraava kerta..
Aikaisemmin tuli tehtyä aloitteita usein, monesti päivässä, pikkuhiljaa ne ovat harventuneet. Tällä hetkellä en tee niitä ollenkaan. en enää kestä sitä ahdistusta, mikä tulee, kun taas tulee kiukkuinen kyljenkääntö tms. Sitten menee pari tuntia ennenkuin saan unta.. Ja ihmettelet, että miksi pyörin sängyssä, enkä nuku?
Asiasta ollaan myös keskusteltu, mutta kun et itsekään tunnu tietävän (tai kertovan) missä vika on, niin en osaa auttaa. Olen oma-aloitteisesti lukenut kaiken mahdollisen kirjallisuuden aiheesta, mutta neuvot eivät tunnu toimivan. Ei myöskään se, että ottaisin 90% kotitöistä harteilleni. Se on vain mielestäsi seksillä pelaamista, ei kuormasi keventämistä.
Kompromissit tai " seksipäivät" eivät ole sinusta ratkaisuja vaan pakottamista (Käsittääkseni raiskaus on pakottamista).
Aina viime päiviin saakka, olen kuvitellut tilanteen muuttuvan paremmaksi, jos vain jaksan yrittää, tukea ja ymmärtää. Nyt on ollut pakko alkaa tajuta se, että olemme erilaisia tässä asiassa.
En jaksa enää, olen luovuttanut, kuten olet varmaan huomannut.
Kommentit (23)
Syyllisyyttä tuntien.
T. Välillä tosi haluton vaimo, välillä taas aivan muuta kuin haluton...
Olen itsekin 2n pienen lapsen äitinä usein illalla liian väsytön ja haluton, sitten kun lapset lopulta nukahtavat. Kuitenkin päivällä itseänikin panettaisi, esim. nyt juuri, kesken työpäivää.
MUTTA voisit kokeilla ' herätellä' vaimoasi pitkin päivää, sellaista pientä hellimistä hänet huomioon ottaen, salassa kun lasten silmät välttää. Sellaisella härnäämisellä halut herää ainakin mulla! Kun ei saisi haluttaa, halut herää paljon helpommin. Näin pikkuhiljaa kuumennettuna, illalla kun lapset lopulta nukahtaa, en enää olekaan väsynyt, vaan haluan hommiin ja heti. Toimii ainakin mulla!!. Tosin vaatii mieheltä tosi tarkkaa pelisilmää ja vaimon sanattomien viestien tulkintaa, jos yrität väärällä hetkellä tai isket suoraan haaroihin tai tisseihin kiinni, niin ei rouvaa varmasti voisi vähempää kiinnostaa!
Voit myös kokeilla, jos on työpäivä, että lähetät vaimolle jotain tekstiviestiä sopivan epäsuorasti aiheesta, kauniisti ja tyylikkäästi jos vaimosi sellaisesta pitää, tai sitten rankasti ja suoraan, sekin voisi vedota joihinkin naisiin.
Jos kuvittelet olevasi täydellinen aviomies , kun viikkat pyykkiä. Erehdyt.
Etkö ymmärrä että kotityöt kuuluvat puoliksi.
Kuule mene jo nuolemaan naisesi tussua saatte kummatkin onnelliseksi.
Nainen ensin ja sinä jälkeen.