Lapset ja Tubejulkkikset - ihan törkeää kisaamista ja lahjojen kalastelua
Kauheaa kilpailua, että kuka lähettää suurimman paketin :( Itse annoin paketille hinnaksi maksimissaan 5 euroa plus postikulut. Lapsi sanoo ettei sillä saa mitään eikä pakettia edes avata, jos se ei ole tarpeeksi suuri. Yhdessä ollaan katsottu noita videoita ja tosiaan, monet keskittyvät isoihin paketteihin eivätkä avaa kirjeitä välttämättä lainkaan! :( Tuntuvat että menee roskiin lukemattakin... Jotkut jopa vihjaavat etteivät pitäneet lahjasta. Heille ihan hyvää hyvyyttä lähetetään viestejä ja fanitetaan, mutta se ei ilmeisesti kelpaa. Todella paha mieli tuli, joillain ei ole välttämättä edes varaa kuin siihen postimerkkiin...
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaisi olla tunnettu vloggaaja. Minua ei kiinnosta olla joku poliittisesti korrekti esikuvahahmo, tavata tuikituntemattomia, eikä ottaa vastaan jotain tuhatta brainblasterziä, ja jos kieltäytyisin minua pidettäisiin ylimielisenä. Ahdistavaa.
Niinpä! Kuvitelkaa kun joku 8v Iida-Ville-Perttimjami tulisi innoissaan jossain kaupassa äitinsä kanssa selittämään miten olet niiiin hieno esikuva. Ei siinä voi oikein sanoa että juu, olet vähän liian nuori, älä katso videoitani.
Videot voi merkitä alaikäisille sopimattomiksi, joka on toki helppo kiertää, tai yksityistää jolloin videoita näkee vain tietyt. En muista tarkemmin miten tuo yksityistäminen tapahtui, että pitikö lataajan erikseen merkitä tilit joilla pääsy videoon vai onko joku salasana systeemi, veikkaisin jotain ensimmäisen tapaista. On myös mahdollista pitää vlogia youtuben ulkopuolella, vaikka täysin itsenäisesti, ja laittaa salasanan taakse jolloin yleisö on paljon helpompi itse määritellä.
Mutta kun nuo nimenomaan HALUAA huomiota. Järjestää faneilleen miittejä, laittaa oikein lahjatoiveita, julkaisee osoitteensa jne.
Kaikista paras oli, kun Armoaisille kertoi jollain videollaan että joku pieni fani oli isänsä kanssa kaupassa ollessaan huutanut "Isi" tarkoittaen tuota vloggaajaa... :D Mutta noh, Armoaisille-videoita ei kyllä tarvitsisi lasten katsoa.
Vapaaehtoisesti nuo ovat julkisuuteen tunkeneet.