Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla sinkuilla vähän haikea olo kun parit hengaa käsi kädessä kevätauringossa?

Vierailija
16.04.2016 |

Ei helpota yhtään edes näin vanhana. Kaikkea onnea pareille tietysti. M40

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisitko siis suhteeseen? Oletko tehnyt sen eteen mitään että itse olisit suhteessa? Ja minkälainen kumppani ylipäätään olet

Vierailija
2/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. :/ Haikea olo on, vaikka parit kulkisivat käsi kädessä syysmyrskyssä. Onnekkaita he..

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ajattelen vain että se hempeys on lähinnä alkuhuumaa ja eiköhän se mies kotona tumputa muillekin. Katoaa kyllä romantiikka tuota ajatellessa. Parit näyttävät kulissilta pusutteluineen silmissäni.

Vierailija
4/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Se on vain yksi hetki jonka näkee. Suurin osa suhteista on jatkuvaa vääntöä, valtataistelua, riitelyä ym. ym. niin ei kiitos.

Vierailija
5/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin siinä tilanteessa niitä riitoja jota niillä on siitä kuka vie roskat.

Vierailija
6/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna joutuu itse viemään aina roskat. :D Mutta toisaalta siitä ei tarvitse riidellä.

Vierailija
7/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä oikeastaan. Yleensä ajattelen että voi kun söpöä. Siinä kaksi onnellista pariskoa. Olen luopunut kumppanin etsinnästä jo aikoja sitten ja tullut muutenkin siihen tulokseen, etten välttämättä ole edes valmis moiseen. On niin paljon mitä minun pitäisi saada tehtyä ensin itselleni ennenkuin voin kumppania alkaa edes harkitsemaan. Mieluummin haluaisin haalia itselleni sen kaveriporukan, jonka kanssa voisi hengata edes kerran kuukaudessa yhdessä, mutta siinä tuskin tulen koskaan onnistumaan.

Vierailija
8/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Välttelen ulosmenoa parhaani mukaan. Tekee kipeää nähdä pariskuntia ja perheitä kun itse koko elämänsä ollut vastentahtoisesti sinkku.

-n30v

Vierailija
9/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei myöskään mun mielestä mikään söpö näky, vaan täysin neutraali.

Vierailija
10/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri. On takana koko elämä sinkkuna olemista, joten muihin pariskuntiin on tottunut vaikka vastentahtoisesti sinkku olenkin.

Vierailija
11/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisessa (pitkässä) parisuhteessa ja oksettaa aikuiset ihmiset, jotka kävelevät käsi kädessä.

Vierailija
12/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska he eroavat kuitenkin jonkin ajan kuluttua riitaisan liiton jälkeen.

Katson toisiaan hääohjelmia ja yritän arvata, kauanko onnellisen morsiamen ja ihanan sulhasen eroon menee. Harmi, ettei tietoa näytetä ohjelmissa.

t. Realisti-kyynikko

Vierailija
13/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellisessa (pitkässä) parisuhteessa ja oksettaa aikuiset ihmiset, jotka kävelevät käsi kädessä.

Miksi? Oletko kateellinen?

Vierailija
14/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies vie roskat ihan oma-aloitteisesti, jopa monta kertaa päivässä, jos roskikseen päätyy jotain haisevaa. Tiskaa myös astiat heti syönnin jälkeen, vaikka itselläni ne jäisivät päiviksi tiskipöydälle lojumaan. En valita.

Vierailija
15/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on positiivista että tulee haikea olo. Kertoo että on vielä terve tunne-elämä! Katkeruus ja kyynistyminen on se toinen suhtautuminen sitten, mutta kaikessa "suojaavuudessaan" se loppujen lopuksi vain satuttaa. Siitä haikeudesta voi hakea voimaa. Ajatella että minulla on oikeus olla surullinen ja tahtoa rakkautta. Ja tästä lähtien pyrin siihen avaamalla itseni entistä enemmän maailmalle. Kyllä rakkautta saa tahtoa! Vaikka se ei tahdon asia olekaan vaan tarvitaan myös annos tuuria tai kohtaloa (jokainen uskoo jompaan kumpaan) että se toinen osapuoli sattuu samaan aikaan kohdalle. Kyynikko joka sulkee sydämen ei koskaan saa sitä mitä salaa toivoo.

Vierailija
16/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ikävä exää ja viime kevään vastaavia hetkiä. Tosin olen onnellinen onnellisten puolesta, en katkera.

Vierailija
17/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele että ei se onni kauan kestä kuitenkaan, tieteellisesti tutkittu että maksimissaan 1,5 vuotta, yleensä paljon vähemmän aikaa... Kun näin ajattelee, niin rupeaa helpottamaan... :)

Rakastuminen on eräänlainen psykoosiin rinnastettava mielentila, se vähän niin kuin mielisairaus... :)

Vierailija
18/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on positiivista että tulee haikea olo. Kertoo että on vielä terve tunne-elämä! Katkeruus ja kyynistyminen on se toinen suhtautuminen sitten, mutta kaikessa "suojaavuudessaan" se loppujen lopuksi vain satuttaa. Siitä haikeudesta voi hakea voimaa. Ajatella että minulla on oikeus olla surullinen ja tahtoa rakkautta. Ja tästä lähtien pyrin siihen avaamalla itseni entistä enemmän maailmalle. Kyllä rakkautta saa tahtoa! Vaikka se ei tahdon asia olekaan vaan tarvitaan myös annos tuuria tai kohtaloa (jokainen uskoo jompaan kumpaan) että se toinen osapuoli sattuu samaan aikaan kohdalle. Kyynikko joka sulkee sydämen ei koskaan saa sitä mitä salaa toivoo.

Olen itse ikisinkku ja täysin eri mieltä kommenttisi kanssa. En tunne haikeutta normaalista, arjessa näkyvästä parisuhteen ilmentymisestä. Käsi kädessä käveleminen ei minussa herätä sen kummempia tunteita kuin pariskuntien näkeminen vaikka ruokakaupassa lapsineen. Minä itse tiedän, että olen kumppanin puuttumisesta huolimatta normaalilla ja tasapainoisella tunne-elämällä varustettu nainen, joka elää suhteellisen onnellista elämää tästä huolimatta. Ei tilanteeseeni sopeutuminen tee minua kyyniseksi.

Rakkautta (vaikkakaan ei romanttista) saan muilta ihmisiltä elämässäni. Sen tietysti tiedän, että romanttista rakkautta en tässä elämässä koskaan saanut, mutta se on jo aivan toinen juttu.

Vierailija
19/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ajattelen vain että se hempeys on lähinnä alkuhuumaa ja eiköhän se mies kotona tumputa muillekin. Katoaa kyllä romantiikka tuota ajatellessa. Parit näyttävät kulissilta pusutteluineen silmissäni.

Kuulostat elämässäsi syvästi pettyneeltä ihmseltä. Voimia.

Vierailija
20/25 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele että ei se onni kauan kestä kuitenkaan, tieteellisesti tutkittu että maksimissaan 1,5 vuotta, yleensä paljon vähemmän aikaa... Kun näin ajattelee, niin rupeaa helpottamaan... :)

Rakastuminen on eräänlainen psykoosiin rinnastettava mielentila, se vähän niin kuin mielisairaus... :)

Kaikille onni ei ole se alkuhuuma, vaan nimenomaan se tasaisen tylsä, mutta turvallinen parisuhde. Se on sitä kumppanuutta, mikä on mahdollista vasta siinä vaiheessa kun oikeasti tuntee toisen hyvine ja huonoinen puolineen, ja hyväksyy hänet sellaisena, kuin hän on. Alkuhuuma on raastavan epävarmaa, kun luottamuksella ei vielä ole pohjaa ja toiselle haluaa näyttää vain parhaat puolensa. Se ei ole minulle onnellista aikaa, enkä ymmärrä ihmisiä, jotka sen perässä juoksee suhteesta toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän