Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun äidinvaisto lupailee eri sukupuolta kuin rakenneultra?

Vierailija
16.04.2016 |

Onko muilla kokemuksia siitä, että oli vahva äidinvaisto sukupuolesta, mutta rakenneultrassa veikattiinkin sitä toista sukupuolta.

Mikä oli lopputulos?

Omat äidinvaistoni lupaavat tyttöä, mutta rakenneultrassa povattiin poikaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta ja joka kerta ultraaja on osunut oikeaan ja mun omat vaistot väärään, sorry.

Vierailija
2/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Osta toki kaikki pinkkiä, onhan se äidinvaisto nyt paljon luotettavampi kuin joku ultrakuva! Ja ainahan sen toukan voi kasvattaa tyttönä, kun sitä kerran niin kovasti toivot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, arvasin... Miksi nykyään tyttö on se suositumpi sukupuoli? Ole onnellinen siitä, mitä saat. Ei myöskään kannata tehdä x määrää lapsia vain saadakseen sen pakkomielteisesti haluamaansa sukupuolta olevan lapsen. Onko tuollainen vanhempi edes kykeneväinen tehtäväänsä?

Vierailija
4/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinvaisto?

Taitaa ennemminkin olla kyse toiveesta.

Vierailija
5/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta ja joka kerta ultraaja on osunut oikeaan ja mun omat vaistot väärään, sorry.

Mulla ihan sama... Kaksi kertaa olin satavarma että poika tulee ja rakenneultrassa luvattiin tyttöä. Ekan kohdalla muistan että mentiin ultran jälkeen torikahvilaan kauniina kesäaamuna ja olin ihan puulla päähän lyöty... En millään uskonut enkä ostanut yhtään pinkkiä vaatetta. No, tyttö se oli 😊 Ja toisen kohdalla sama juttu 😊 Äidinvaisto meni ihan pieleen 😁

Vierailija
6/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet väestöstä on tyttöjä ja toiset puolesta poikia. Mutta miksi ihmeessä tyttöä pidetään suositumpana ja tavoitellumpana sukupuolena?! en ymmärrä.

Itselläni on kaksi poikaa enkä mistään hinnasta vaihtaisi heitä tyttöihin ja en todellakaan ollut pettynyt kuullessani ultrassa, että pojilta näyttivät. Ainoa mitä se tieto sukupuolesta teki oli, että raskaudesta tuli konkreettisempi kun sitä alkoi odottaa että minkälainenkohan poika sieltä on tulossa.

Kun sain kuulla odottavani poikaa niin heti mietin vaan, että tuleekohan siitä edes puoliksi niin ihana mies kuin hänen isänsä on ja kylläpäs nämä kaksi hurmuria ovatkin ihania. En voisi olla onnellisempi kodissani rakkaan mieheni ja kahden poikani kanssa.

Vierailija
7/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tyttöjä toivotaan enemmän?

Ehkä keslkimääräisesti naiset toivovat enemmän tyttöjä ja miehet poikia.

Suurin osa toivoo vain lasta.

Vierailija
8/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tyttöjä toivotaan enemmän?

Ehkä keslkimääräisesti naiset toivovat enemmän tyttöjä ja miehet poikia.

Suurin osa toivoo vain lasta.

Tämän palstan äidit toivovat selvästi enemmän tyttöjä, tosielämässä asia voi ollakin toisin. Täällä on jatkuvasti samantapaisia ketjuja, tai jotain kahden/kolmen pojan äitejä itkemässä pettymystä, kun taas ultrassa veikattiin poikaa.

Vierailija
9/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käyny kaksi kertaa näin. Ultrassa sanoneet pojaksi mutta mieli ollut sitä mieltä että ei millään voi olla poika, olen ollut omasta mielestäni sata prosenttisen varma että tyttö tulossa. Ja tyttö tuli kummallakin kerralla. En kyllä ymmärrä miten tää voi olla mahdollista, kait se on sitä äidinvaistoa jota ei voi järjellä selittää. Olen myös vienyt terveeltä vaikuttavan vauvan lääkäriin kun oli vain sellainen tunne että kaikki ei ole hyvin ja oli ihan pakko lähteä lääkäriin, hoitajat ja lääkäri olivat hieman epäileväisiä.. Korvatulehdus oli vauvalla vaikka niin iloisena lääkärille jokelteli.

Vierailija
10/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin niin varma pojasta jo ennen ultraa että ostelin pojan vaatteita :D ja poikahan sieltä tuli, niin myös ultrassa sitten näkyi.

Vierailija
11/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsestasi syntyy henkilö joka on syntynyt väärään sukupuoleen. Äidinvaistosi ei petä vaikka tulet saamaan fyysisiltä ominaisuuksiltaan pojan on hän tuleva myöhemmin vaihtamaan sukupuolensa naiseksi.

Vierailija
12/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt sukupuolta ultrassa, mutta molemmilla kerroilla "äidinvaisto" oli väärässä. Ekassa raskaudessa veikkasin poikaa, tuli tyttö. Toisessa raskaudessa veikkasin tyttöä, tuli poika. Synnytyksessä aina ollut yllättynyt olo. Molemmat sukupuolet toki toivottuja ja tyytyväinen olen ollut molempiin, ei siinä.

Vierailija
13/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun vaistot osuneet oikeaan mut ultrat kyllä arvioineet sukupuolet oikein (2x poika 2 x tyttö)

Vierailija
14/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äidinvaisto" voi havaita esimerkiksi lapsen sairauden. Sen sijaan tulevan lapsen sukupuolta ei mikään "vaisto" kerro.

Vierailija
15/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmaankin poika.

Tai sit voi käydä niin kuin mun kohdallani kävi. Äiti oli melko varma että tyttö tulee, mutta tulikin biologisesti poika, mut kävi niin että olin transsukupuolinen ja nainen musta sit lopulta kasvoikin. Ne on ne äidinvaistot :D

Vierailija
16/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinvaisto = mielikuvitus

Vierailija
17/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee varmaankin poika.

Tai sit voi käydä niin kuin mun kohdallani kävi. Äiti oli melko varma että tyttö tulee, mutta tulikin biologisesti poika, mut kävi niin että olin transsukupuolinen ja nainen musta sit lopulta kasvoikin. Ne on ne äidinvaistot :D

Oletko ns. hermafrodiitti? Kaksineuvoinen?

Vierailija
18/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin satavarma pojasta, ihan alusta alkaen. Joku selittämätön tunne, tosi voimakas vielä.

Rakenneultrassa sanottiin "todennäköisesti tyttö" ja tyttö se oli.

Vierailija
19/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee varmaankin poika.

Oletko ns. hermafrodiitti? Kaksineuvoinen?

En ole ja parempi sana on intersukupuolinen. Mä olen transsukupuolinen, minkä aiheuttaa nykytietämyksen mukaan sikiökautiset hormihäiriöt ja siksi "väärän" sukupuoliseksi kehittyneet tietyt aivoalueet.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Transsukupuolisuus

Vierailija
20/29 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein se "äidinvaisto" on enemmänkin vain toive tulevan lapsen sukupuolesta. Monet eivät vain myönnä toivovansa poikaa tai tyttöä, koska nykyään toisen sukupuolen suosimista pidetään epäeettisenä.

Minulla ei ole vielä omia lapsia, mutta myönnän että mielikuvissani esikoislapseni on aina poika. Todennäköisesti alkaisin siis toivoa poikaa jos tulisin raskaaksi. Tottakai olisin aivan yhtä onnellinen tytöstäkin. Tämä siis vai esimerkkinä siitä, että omat toiveet ja mielikuvat vaikuttavat vahvasti siihen mitä sukupuolta lapsen odottaa olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi