Avautumista vakipanojutuista..
Nyt ärsyttää miks mulle aina käy näissä näin.. Oon ite eronnut puoli vuotta sitten 8 v kestäneestä suhteesta enkä halua vielä seurustella. Oon tässä nyt kaksi kertaa aloittanut mukavan miehen kanssa pelkän seksisuhteen, jossa tosin on tehty muutakin eli hengailtu ja kateltu leffaa yms. Nää miehet on aina ollut samoilla linjoilla etteivät halua seurustella tällä hetkellä ollenkaan.Kuitenkin sitten parin kuukauden jälkeen ne on ilmoittanut tavanneensa jonkun naisen ja alkaneet seurustella.
Periaattessa ihan ok kun ei tässä mitään olla luvattu toisillemme, mutta kyllä tästä jää itelle sellanen olo että niin, halusit oikeasti seurustella mutta minä en vaan ollut tarpeeksi hyvä siihen ja panit sen aikaa että parempi löytyi.
Jatkossa pysyn kyllä kaukana enää mistään friends with benefits jutuista :D kiitos kun sain avautua
Kommentit (6)
Zam kirjoitti:
Ota varattu mies pano kaveriksi. Saat kunnon panoa, kun mies pääsee purkamaan paineita eikä oo pelkoa takertumisesta. Toki kannattaa yrittää löytää sellainen mies jolla on lupa käydä vieraissa niin ei ole pelkoa, että joudut riidan kohteeksi.
Teet itsesi ja miehen iloiseksi ja voihan se vaimokin nauttia tilanteesta. Voit vaikka pelastaa samalla yhden suhteen.
Niinno periaatteessa ihan sama mutta en halua mitään säätöä, enkä toisaalta pelkkää seksiä vaan myös läheisyyttä ja nukkua jonkun vieressä aina joskus jne.
No siitähän koko friends with benefits -jutussa on kyse, pannaan kunnes toinen löytää paremman tai sit aletaan seurustelemaan?
Kuulostaa pikemminkin, että sinä haluaisit noiden panosuhteiden olevan vähän kuin seurustelusuhteiden korvikkeita. Harrastat seksiä ja haet läheisyyttä tarvittaessa ja sitten kun sinua ei nämä asiat huvita, niin pistät syrjään ja oletat, että toinen on aina valmis sua varten ja pysyy vieläpä sinkkuna tai kenties jopa vielä uskollisena sulle. Ehkä jopa salaa toivot, että toinen haluaisi vielä vakavampaa suhdetta kanssasi, kuin mitä se nyt on. Mutta sitäkin vain itsetuntosi pönkittämiseksi, koska vähän vaikuttaa siltä, ettet ole vielä valmis vakituiseen suhteeseen.
Pikkaisen alkuperäisen viestin kirjoittajalle hieman lohdutusta. Eikös hyvälle vakipanolle ole eri kriteerit kuin tulevalle puolisolle? Ainakin minun mielestäni vakiopanon kanssa tärkeää että seksi toimii, on samanlainen tapa pitää hauskaa jne. Puolisoa haettaessa pitää yhteistyö toimia myös vaikeina aikoina, arvomaailma olla edes jossain määrin vastaava yms.Tällöin hyvä vakiopano voi olla jollekin toiselle äärettömän hyvä puoliso, mutta ei juuri tietyssä tapauksessa jää vaan vakiopanoksi, kunnes toinen löytää ihmisen jonka kanssa haluaa parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
No siitähän koko friends with benefits -jutussa on kyse, pannaan kunnes toinen löytää paremman tai sit aletaan seurustelemaan?
Mulle siinä ei ole ollut tuosta kyse ja luulin ettei näillä miehilläkään jos he suoraan sanovat että nyt ei ole sellainen elämäntilanne, että haluaisivat seurustella. Siksi tästä jää vähän kusetettu olo, että oikeasti ovat koko ajan etsineet vakavampaa juttua ja parempaa naista. Itelleni nää miehet on ollut ihan potentiaalisia seurustelukumppaneita ja oon todella pitänyt heistä, en vain halua seurustella nyt.
Ota varattu mies pano kaveriksi. Saat kunnon panoa, kun mies pääsee purkamaan paineita eikä oo pelkoa takertumisesta. Toki kannattaa yrittää löytää sellainen mies jolla on lupa käydä vieraissa niin ei ole pelkoa, että joudut riidan kohteeksi.
Teet itsesi ja miehen iloiseksi ja voihan se vaimokin nauttia tilanteesta. Voit vaikka pelastaa samalla yhden suhteen.