Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iltapäiväpahoinvointi

21.02.2006 |

Heips.

Ei tämä nyt varmaan mitenkään tavatonta ole, mutta silti outoa: aamupahoinvoinnista ei tietoakaan vaan pääsen entiseen tapaan syömättä töihin ja syön aamiaisen vasta siellä. Mutta puolen päviän jälkeen alkaa kuvottaa ja vatsassa kiertää, päätteen tuijottaminen tekee pahaa ja väsyttää ihan mahdotomasti.

Vastaavia kokemuksia?

Odotan itse ensimmäistä, yksi keskeytetty raskaus on takana monta vuotta sitten ja silloin voin pahoin ihan normaalisti aamuisin.

ketsup 6+5 ja papu

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa huono olo kolmen aikaan iltapäivästä ja siitä se pahenee iltaa kohti, jolloin myös väsymys lisääntyy. Menen yleensä ajoissa nukkumaan ikävän olon vuoksi ja heräilen sitten pitkin yötä " ihan virkeänä" .

Vierailija
2/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt molemmissa raskauksissa iltapäivä-/iltapahoinvoinnista.

Aamut olivat varsin hyviä ja siinä klo 14 aikaan alkoi suunnaton kuvotus, joka paheni iltaa myöten. Onneksi alkaa tässä raskaudessa olla tuo ikävä vaiva takanapäin (rv 17).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahoinvointi oli pelkästään illalla. Mitä myöhäisemmäksi ilta eteni ja mitä väsyneempi olin, sitä huonompi oli olokin. Oksentanut en ole kun varmaan kolme kertaa, mutta tiesi aina että pitää viimeistään mennä nukkumaan siinä vaiheessa kun ei pystynyt enää haukottelemaan yökkäämättä...

[color=red]pikku-milli & paco 30+4[/color]

Vierailija
4/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös voin raskauden aikana huonosti nimenomaan iltaisin. Aamulla olo oli ihan kohtuullinen ja jotain ruokaakin sai sisäänsä, mutta illan tullen tulikin sitten kaikki päivän aikana nautittu ulos. :( Oikeastaan minulla oli kokopäiväpahoinvointi, mutta se huipentui aina tosiaan tuohon iltaoksennukseen. Oli " kivaa" ja kesti viikolle 16 asti, jolloin ihan yhtäkkiä loppui kuin seinään. :o