Katsokaapa Galleria-kuva! =DDD YÖKS!
nimimerkillä Heppatytto84.... en osaa linkittää, mut käykää kurkkaamassa! Siis tyttö on 21v ja tuo äijä varmaan lähellä 50 vuotta!!!! YÖKS!
Kommentit (32)
Mistä te ihmiset oikein keksitte nuo mielipiteenne? Ammattikouluun voi mennä vaikka 50-vuotiaana, jos haluaa uuden ammatin.
yleensä nuoret likat on vanhojen kurppasien ukkojen kanssa?
Harvemmin näkee että parikymppinen jätkä on viiskymmpisen muijan kanssa.
Minä ajattelen niin että jonkunlaista isähahmoa iteleen etsivät.Mutta että sellasen kanssa vielä lapsia..Sairasta!
omia lapsiani hurahtamasta tuollasiin deekupappoihin!
Vierailija:
omia lapsiani hurahtamasta tuollasiin deekupappoihin!
Mieheni 53-vuotias veli seurusteli vähän aikaa sitten 19-vuotiaan ja 24-vuotiaan kanssa..
Seurustelun alkuaikoina olin 17v. ja mieheni 37.. Jokainen tehkööt oman päätöksen.Meillä on kohta kaksi lasta ja miehellä ex-vaimonsa kanssa yksi tyttö 12v..Kaikki on mennyt hyvin ja rakastetaan mielettömästi toisiamme ;)
Vierailija:
Mieheni 53-vuotias veli seurusteli vähän aikaa sitten 19-vuotiaan ja 24-vuotiaan kanssa..
Seurustelun alkuaikoina olin 17v. ja mieheni 37.. Jokainen tehkööt oman päätöksen.Meillä on kohta kaksi lasta ja miehellä ex-vaimonsa kanssa yksi tyttö 12v..Kaikki on mennyt hyvin ja rakastetaan mielettömästi toisiamme ;)
Mitä pedo-ukkoja,miehesi ja veljensä..Yööh...
ikäero silti Pedon toiminnalta tuntuu.
Aika hurjaa jos mies haluaan tyttärensä/lapsenlapsensa ikäisen tyttösen..
Kaksikymppinen ei ole mikään lapsi.
Yksi hyvä esimerkki toimivasta ikäerosta:
Kaverini alkoi 22-vuotiaana seurustella viisikymppisen miehen kanssa. Heillä oli sama, rakas harrastus, jonka kautta tutustuivat. Mies epäröi seurustelua pitkään, mutta lopulta rakkaus voitti. Myöhemmin hän on sanonut, ettei olisi ikinä uskonut, että parikymppisellä on niin samanlaiset arvot ja ajatukset kuin hänellä. Nyt he ovat olleet jo kymmenen vuotta yhdessä, ovat naimisissa ja onnellisia.
Ihmiset vain ovat erilaisia! Joskus se sielunkumppani voi löytyä hyvinkin eri-ikäisestä ihmisestä.
nettiin!!!!!!!!! Ja koko irc-galleria ajatus on perseestä!