Istumapaikkojen varaus lennolle?
Onkohan millainen riski, että isommat lapset ja vanhemmat sijoitetaan ei-vierekkäin koneessa? tähän asti aina varattu istumapaikat valmiiksi, mutta lentoajatkin olleet 6-12h, tällä kertaa 4h.
Varaisko vaiko ei, muksut 14v ja 13v.
Kommentit (14)
Nautit kerrankin rauhasta, kun toinen muksuista istuu koneen nokalla, toinen perässä ja itse suloisesti puolessa välissä, hyvänen aika...
Noin isoja lapsia, mitä väliä vaikka istuisivatkin jossain kauempana, kunhan nyt samassa koneessa ovat.
Vähän drinkkiä, kuulokkeet korville. Kyllä ne pärjää.
Kysy niiltäkin mitä mieltä jos ei pääse mamman kainaloon.
Alaikäinen sijoitetaan automaattisesti aikuisen viereen eli te 2+ 2 tai 3+ 1 samalle riville. Riippuu tietenkin konetyypistä. Check in ajoissa, niin saa hyvät paikat. Me emme maksa paikoista ja aina päästy näin.
Olen istunut 11 vuotiaan kanssa eri paikoissa. Meillä molemmilla oli vielä rivin keskipaikka ja ainakin 5 riviä välissä. Lento oli vain 2,5 tuntia. Katso miten siellä on paikkoja varattu ja päätä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Alaikäinen sijoitetaan automaattisesti aikuisen viereen eli te 2+ 2 tai 3+ 1 samalle riville. Riippuu tietenkin konetyypistä. Check in ajoissa, niin saa hyvät paikat. Me emme maksa paikoista ja aina päästy näin.
Ikäraja on 10 vuotta. Ja olen ollut koneessa jossa paikkaa varaamattomalle isä ja pikkulapsi parille on yritetty järjestää vierekkäisiä paikkoja. Olen itse varannut ja maksanut ajoissa paikan jossa haluan istua, niin arvatkaako vaihdanko? Sorry vaan.
Me ostetaan aina etukäteen paikat, vaikka koskaan ei ollakaan jouduttu erilleen perhe istumaan. Mutta emme halua siihen vessajonon viereen, että koko ajan joku seisoo vieressä, nojailee penkkiin ja vessat haisee.
Ei kannata maksaa. Pelkkää rahastusta ja huijausta. Olimme niin tyhmiä, että ostin Finnairin lennolta paikat, sitten olin suu auki, kun emme saaneetkaan näitä maksettuja paikkoja. Reklamoin, mutta senttiäkään eivät korvanneet. Kuulemma lukee pienellä ehdoissa, että heillä on oikeus perua paikat ja pitää rahat. Reilua eikö? En aio enää koskaan ostaa paikkoja lennolle etukäteen!
Teet check-inin heti kun sen voi kotoa käsin tehdä, saat paikat ilmaiseksi. Jos odotat kentälle asti, et varmasti saa haluamiasi paikkoja.
Jos lapset ovat lentäneet ennenkin, ei mitään hätää.
Aina varataan paikat, mies 2m ja jalat ei mahdu normipaikalle, joten varauloskäynnin kohdalta varataan paikat (2 hlöä). Teinin paikka on siinä iskän vieressä käytävän toisella puolella, aina on onnistunut varaus näin.
Me ei olla ikinä varattu, lapsi on lentänyt parikuisesta. Kolmevuotiaana joutui kerran erilleen, kun lennettiin Kiovasta Helsinkiin. Ei ollut moksiskaan, laittoi vyönsä kiinni itse ja jutteli naapurille.
Tottakai sä varaat paikat. Muuten ei toivoakaan että pääsisitte lähekkäin istumaan.