Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortti ja lomamatka!

Vierailija
15.04.2016 |

Maanantaina aika varattu lääkkeelliseen raskaudenkeskeytykseen erinäisistä syistä johtuen. Lomamatka kuitenkin varattuna johon lähtö olisi 5. toukokuuta. Palautuuko keskeytyksen jälkeen kolmessa viikossa rantaloma kuntoon? Kokemusta kenelläkään?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pistä piuhat poikki jos et osaa huolehtia ehkäisystä . Abortti kun ei ole ehkäisykeino .

Vierailija
22/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli parisen viikkoa vuotoa, kipuja ei ollut. Jälkitarkastus n. 1kk kuluttua. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne pari vuotta sitten. Kolmessa viikossa kutakuinkin parantuu, mutta muista, että ennen jälkitarkastusta voi vielä sattua mitä vaan odottamatonta. Vuoto voi alkaa uusiksi ja saatat tarvita päästä sairaalaan! Itselläni vuoto kesti just about sen 3vk, loppui, mutta lomalla jouduin turvautumaan mini tamppooniin rannalla, koska jotain tuhrua sieltä tuli vielä.

Vierailija
24/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaveetelävät kirjoitti:

Asiat tärkeysjärjestykseen :D mitä nyt uudesta ihmisenalusya, kunhan pääset biitsille. Toivon, ettet enää koskaan voisi tulla äidiksi vaikka haluaisit.

Menes nyt vitttuun siitä, hihhuli.

Näinhän se menee,moni abortoitu lapsi haluais takaisin vittuun.

Vierailija
25/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oli sama juttu syksyllä. raskaus tuli pilaman kauan odotetun loman. Vitutti. Kunnes oltiin lähdössä matkalle ja kävin vielä vessassa ennen lähtöä huomasin vuodon alkaneen. Vuosin koko matkan ja oli kauheita kipuja. Vauva tuli pois kun en halunnut sitä :( eilen tein jälleen positiivisen testin..

Vierailija
26/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette tiedä täällä apn keskeytyksen syystä mitään, tai siitä miten raskaus on edes alkanut. Miten kehtaatte arvostella? Miettikää ittenne kuollu sikiö kohtuun ja siihen keskeytykset ja kaikenmaailman kaavinnat päälle!

Vierailija
27/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette tiedä täällä apn keskeytyksen syystä mitään, tai siitä miten raskaus on edes alkanut. Miten kehtaatte arvostella? Miettikää ittenne kuollu sikiö kohtuun ja siihen keskeytykset ja kaikenmaailman kaavinnat päälle!

Jos jo otsikko on tuo, tulee ihan pakosti mieleen, että kappas raskaus tuli nyt pilaamaan lomamatkan. Ja mitkä riskit? Riskit matkustaa raskaana? Näin nyt tällä kertaa ja ehkä sitten ensi kuussa yritetään uudestaan.

Vierailija
28/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä itekään tiedä. Kuollut sikiö niin tapanpa vielä toisen? Entä jos syy onkin että yhyy nyt jos tuleekin vauva niin en ookkaan rantakuosissa .

Vierailija
29/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi aikuismaiselta ja kypsältä toiminnalta tuollainen... Mitä jos vaan kantaisit vastuusi kun kerran oot uuden elämän mennyt alulle laittamaan? Turha selitellä että ehkäisy petti, kyllä jokaisen aikuisen pitää tietää ettei mikään ehkäisy ole satavarma ja että raskaaksi voi tulla vaikka olisi sterilisaatio tehty. Pidä jatkossa housut jalassa, et selvästikään ole riittävän aikuinen harrastamaan seksiä vielä kun et vastuuta viitsi kantaa.

Tuli kirjotettua aika tiukkaan sävyyn mutta en vain voi sietää syntymättömän elämän halveksimista.

Toi vastuun kantamisesta lässyttäminen on niiiin wt! Mä voin sieluni silmin nähdä skunkkitukkaisen yh:n sössöttämässä kännissä baarin röökikopissa vastuun kantamisesta ja heti seuraavassa lausessa mainitaan, miten kiva on laittaa pentu mummolaan ja ottaa vähän omaa aikaa.

Vierailija
30/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Ja kyllä, olen jo äiti, siksi se matkalle pääseminen onkin niin tärkeää. Ei itselle, mutta tuolle toiselle :)

Raskaus on viikolla 9. Toivotaan että jälkivuoto ei kestä kauan.

Ap

Mitkä on syitä tappaa lapsesi sisarus?

"tuolle toiselle" On siis mies jonka kanssa olet matkalle lähdössä :D Voi vittu hei.  Fiksuna olisit hoitanut ongelman pois jo ennen tärppäystä, mutta hei. 

Vierailija
31/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä itekään tiedä. Kuollut sikiö niin tapanpa vielä toisen? Entä jos syy onkin että yhyy nyt jos tuleekin vauva niin en ookkaan rantakuosissa .

No nimenomaan, kun kukaan sitä syytä ei tiedä, niin älkää puiko sitä sitten täällä. Kysymys kuului, että kaunko abortin jälkivuoto kestää, ei arvatkaa miksi keskeytän raskauteni. Jos teillä on kokemusta abortista ja rantalomasta, niin kerro, muuten pidä pääsi kiinni hemmetin idiootti

Vierailija
32/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ole rantakuosilla mitään tekemistä tämän päätöksen kanssa. Eikä tämä kolme viikkoa varmaan mitään ihmeitä enää tekisi sen suhteen.

Mä olen itkuni itkenyt ja tämän asian suhteen kipuillut. Valvonut yöt ja miettinyt vaihtoehdot. Nyt se päätös on tehty ja sen kanssa on elettävä. Mieli ei varmasti ole korkealla, mutta mä toivoisin voivani tehdä hyvän loman sille lapselle joka mulla on. Itseni takia voisin olla ihan hyvin lähtemättäkin.

Kiitos tsempeistä! Ap

Vierailija
33/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi aikuismaiselta ja kypsältä toiminnalta tuollainen... Mitä jos vaan kantaisit vastuusi kun kerran oot uuden elämän mennyt alulle laittamaan? Turha selitellä että ehkäisy petti, kyllä jokaisen aikuisen pitää tietää ettei mikään ehkäisy ole satavarma ja että raskaaksi voi tulla vaikka olisi sterilisaatio tehty. Pidä jatkossa housut jalassa, et selvästikään ole riittävän aikuinen harrastamaan seksiä vielä kun et vastuuta viitsi kantaa.

Tuli kirjotettua aika tiukkaan sävyyn mutta en vain voi sietää syntymättömän elämän halveksimista.

Toi vastuun kantamisesta lässyttäminen on niiiin wt! Mä voin sieluni silmin nähdä skunkkitukkaisen yh:n sössöttämässä kännissä baarin röökikopissa vastuun kantamisesta ja heti seuraavassa lausessa mainitaan, miten kiva on laittaa pentu mummolaan ja ottaa vähän omaa aikaa.

Mä olen vielä lapseton, mutta tuon "skunkkitukan" kanssa samaa mieltä ja sua selvästi sattui johonkin.

Vierailija
34/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä välitä näiden hihhuleiden vittuilusta. Pitää olla päässä vikaa, jos oikeasti kuvittelee voivansa vaikuttaa jonkun ventovieraan perhesuunnitteluasioihin.

Vierailija
35/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV säälittävä provo! LOL 

Vierailija
36/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ole rantakuosilla mitään tekemistä tämän päätöksen kanssa. Eikä tämä kolme viikkoa varmaan mitään ihmeitä enää tekisi sen suhteen.

Mä olen itkuni itkenyt ja tämän asian suhteen kipuillut. Valvonut yöt ja miettinyt vaihtoehdot. Nyt se päätös on tehty ja sen kanssa on elettävä. Mieli ei varmasti ole korkealla, mutta mä toivoisin voivani tehdä hyvän loman sille lapselle joka mulla on. Itseni takia voisin olla ihan hyvin lähtemättäkin.

Kiitos tsempeistä! Ap

Aina on vaihtoehto pitää lapsi.

Vierailija
37/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä välitä näiden hihhuleiden vittuilusta. Pitää olla päässä vikaa, jos oikeasti kuvittelee voivansa vaikuttaa jonkun ventovieraan perhesuunnitteluasioihin.

Tämä on keskustelupalsta

Vierailija
38/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vielä lapseton, mutta tuon "skunkkitukan" kanssa samaa mieltä ja sua selvästi sattui johonkin.

Älä musta huolehdi, ei mua satu yhtään mihinkään. Lähinnä hirvittää että ihmiset saavat lapsia, jos elämänhallinta ei ole riittänyt edes ehkäisyn käyttöön.

Vierailija
39/56 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tsempeistä! Ap

Aina on vaihtoehto pitää lapsi.

Usko nyt jo, että se ei ole sun päätettävissäsi.

Vierailija
40/56 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 9 sanottua mm.

-alkion pituus 2,5 cm

-käsivarret ja ja jalat kehittyvät

-varpaat ja sormet erottuvat

- lapsi liikkuu paljon

Nautinnollista lomaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi