Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän kasvihuone, saako näin tehdä?

Vierailija
15.04.2016 |

Voiko parvekkeen muovittaa lasituksen tapaan, niin, että siitä tulee ns. kasvihuone?
Järjestyssäännöissä ei ainakaan ole kielletty, mutta voiko joku tuon estää esim. sillä, että sanoo sen olevan typerän näköinen (mitä se tietysti varmasti onkin).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimilämpötila kasvihuonetomaatille on noin 22 ASTETTA SELSSIUSTA. Tämän pitäminen on haasteellista.

Vierailija
22/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomaatin taimikasvatus onnistuu parhaiten viileässä ja valoisassa. Eteläikkuna on varmaan turhan lämmin. Lannoitus aloitetaan vasta kun ekat oikeat lehdet on tulleet, jos heti silloinkaan. Mullassa on kuitenkin ravinteita taimen alkukasvuun.

Ok, kiitos, siirrän ne vastapuolelle. Ihmettelen vain minkä virheen teen, kun ystäväni tomaatit tekevät jo kukkaa ja minulle on vasta sirkkalehdet.

Aikaisin kukkiva lajike tai jo tammikuussa alulle pistetty taimi.

Monia mahdollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatti tarvitsee vähintään 15C lämpötilan veden ottamiseen.

Vierailija
24/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP käyttänyt tomaateille Biolanin taimimultaa? Minulla jostain syystä tänä vuonna kasvavat tomaatintaimet ennätyksellisen hitaasti, ja olen miettinyt onko se tuo multa. Muuten olen kyllä Biolanin tuotteisiin ollut tosi tyytyväinen.

Vierailija
25/25 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP käyttänyt tomaateille Biolanin taimimultaa? Minulla jostain syystä tänä vuonna kasvavat tomaatintaimet ennätyksellisen hitaasti, ja olen miettinyt onko se tuo multa. Muuten olen kyllä Biolanin tuotteisiin ollut tosi tyytyväinen.

Yhdessä Biolan taimimulta oli iso lannoite paakku. Huonosti oli sekoitettu seos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi