Oletko nukkunut muissa kuin pussilakanoissa?
Mun mummolassa oli perinteiset pitsireunaiset lakanat. Ja mun nukella oli myös.
Kommentit (13)
Joskus kesäaikaan on ollut käytössä pitsilakana ilman peittoa, peiton kanssa sitä ei pystyisi käyttämään. Lasketaanko makuupussi?
En nuku pussilakanoissa, koska se olisi pussilakanoiden väärinkäyttöä. Pussilakanaan kuuluu laittaa se peite, ei nukkuja.
Mummolla olen. Ja ne on mulla tallella ne mummon käsin ompelemat täkinsuojat (tietenkin itse virkatut pitsit koristeena).
Mun lapsuudenkodissani käytettiin "tavallisia" lakanoita, ei siis pussilakanoita.
Olen useitakin kertoja. Maailmalla asuessani oli aluksi hieman hämmentävää, kuinka tavallisia asioita sitä huomasi kaipaavansa. Yksi oli pussilakanat, toinen astiankuivauskaappi kolmas se, että vesihanasta saa puhdasta ja raikasta juotavaa vettä....
Nimenomaan peiton kanssa pitsilakanaa käytettiinkin
Olen nukkunut käyttäen alastomia misuja peittonani. Ah, sitä siittämisyötä!
Jos on kova pyörimään sängyssä unissaan, kuten itse olen, on tosi pepusta yrittää nukkua tavallisen lakanan alla (ilman pussilakanaa) kun peitot menevät vinksin vonksin jo puolenyön jälkeen :(
Vierailija kirjoitti:
Jos on kova pyörimään sängyssä unissaan, kuten itse olen, on tosi pepusta yrittää nukkua tavallisen lakanan alla (ilman pussilakanaa) kun peitot menevät vinksin vonksin jo puolenyön jälkeen :(
Niinpä! Minä olen se, jonka lapsuudenkodissa ei käytetty pussilakanoita...
makuupussissa
heinäladossa
lakanan alla
Riittääkö?
Mitäviduaaa.