Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten ihmisellä voi olla niin epäonnistuneet hampaat

Vierailija
15.04.2016 |

Eräs bloggari esitti kauneusvideota. Puhe sihisi ja suhisi. Videossa näkyi etä bloggarilla on voimakas ristipurenta eli alaleuka on lyhyt. Hampaat ovat sikin sokin eri tasoissa. Tällaisen asian voi varmastikin hoitaa rahalla. Leikkaus ja "kuolaimet" 2 vuodeksi. Täydellinen suu pitää olla kaineusihmisrllä.

Itselläni on suorat kauniit hammasrivit. Mutta olen lihava. Eli kaikilla on jotain vikaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "kauneusbloggari"? Jos keskittyy esim. ihonhoitoon, meikkaamiseen tai hiusjuttuihin, niin miten siinä hampaat vaikuttaa?

Vierailija
2/4 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässäkään alotuituksessa nyt mitään järkeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs bloggari esitti kauneusvideota. Puhe sihisi ja suhisi. Videossa näkyi etä bloggarilla on voimakas ristipurenta eli alaleuka on lyhyt. Hampaat ovat sikin sokin eri tasoissa. Tällaisen asian voi varmastikin hoitaa rahalla. Leikkaus ja "kuolaimet" 2 vuodeksi. Täydellinen suu pitää olla kaineusihmisrllä.

Itselläni on suorat kauniit hammasrivit. Mutta olen lihava. Eli kaikilla on jotain vikaa.

Vedit sitten kahdesta havainnosta johtopäätöksen koskien kaikkia. Hienoa.

Vierailija
4/4 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on melko huonot hampaat ja aion vielä fiksailla niitä kunhan on muutamia tonneja ylimääräistä siihen laittaa. On ollut nuorena raudat jne mutta silti parantamisen varaa on ja vaikuttaa itsetuntooni.

Toisaalta hampaat ei ainakaan näy koko ajan kuvissa kuten ylipaino ja olen laiha. Eli kaikilla on jotain vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi