Voi se olla näinkinpäin, että mies ei halua musta timmiä...
...mieluummin olisin 20kg ylipainoinen tummatukkainen (niinkuin joskus olin ekaa lasta odottaessa)
Nykyisin blondi, joka näyttää aikas hyvältä :) kun ylikilot poissa ja kroppa treenatun näköinen.
Mies sanoo että tottakai olen seksikäs, mutta kun hän ei halua että muut miehet ajattelee niin kans. Ymmärrän.
Mieheni on komea (tietysti mun mielestä) mutta yleisesti katsoen varmaan perusjamppa, mut jos miettisin että hän olisi lihaskimppu ja täysin huoliteltu (tukka värjätty ja leikattu aina jne.) niin ei mustakaan tuntuisi hyvältä että akat riisuis häntä katseillansa kun käydään, no missä vaan.. :D
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että kerroit. Harmi ettei sinulla ole kavereita, joiden kanssa jakaa näitä tyhjänpäiväisiä juttuja.
Totta. Tällä palstalla kun ei ole tapana kirjoitella mitään tyhjänpäiväisyyksiä. Vain painavaa asiaa ja perusteltuja mielipiteitä asialliseen sävyyn.
Voiko vetää tästä päätelmää, että nainen voi olla liian hyvännäköinen, että haluttaisiin seurusteluun?
Mä näytän hyvältä ja panostan ulkonäköön, koska se tuntuu hyvältä. Kuka muka rupsahtaa miehen iloksi ettei ois enää silmäniloa muille :D pelottavan omistushaluinen ja mustasukkanen äijä sulla.
Mielestäni aika omistava/epävarma kommentti mieheltä. Mikäs siinä jos sua ei tommoset haittaa, itse en tykkäisi siitä jos mies ei tukisi minua terveemmässä elämässä/muissa itselleni tärkeissä asioissa.
Ja ei muakaan haittaa jos muut naiset "riisuu miestäni katseellaan", siinähän katsovat. Vaikka aika perusjamppa tuo omanikin kyllä on (vaikkakin komea/ihana sellainen).
Toivottavasti tuo itsetunto-ongelma ei puhkea sairaaloiseksi mustasukkaisuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän hyvältä ja panostan ulkonäköön, koska se tuntuu hyvältä. Kuka muka rupsahtaa miehen iloksi ettei ois enää silmäniloa muille :D pelottavan omistushaluinen ja mustasukkanen äijä sulla.
= koska sinusta tuntuu hyvältä että urokset näkevät sinut nähdään parittelukelpoisena.
Kuulostaa kyllä sairaalloiselta mustasukkaisuudelta ja omistushaluisuudelta miehesi puolesta. Mieluummin pitää sinulla terveydelle haitallisen painon ja oman ylipainon aiheuttaman epämukavuutesi ihan vain siksi että toiset miehet ei AJATTELISI sinusta mitään. Ymmärrät varmaan että tuo ei johdu rakkaudesta vaan ihan vain miehen omasta, ilmeisestikin todella huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta. Hänestä on parempi että sinä "kärsit" kuin että hän joutuisi kohtaamaan omia ikäviä puoliaan. (Ja minä itse olen mustasukkainen mutta ei ole tullut tuollainen mieleenkään.)
Nyt ymmärrän lihavia ja siivottomia pariskuntia. Molemmat ovat tyytyväisiä, kun toinen ei kelpaisi edes navetan pystytolpalle.
Kiitos, että kerroit. Harmi ettei sinulla ole kavereita, joiden kanssa jakaa näitä tyhjänpäiväisiä juttuja.