Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoimen AMK:n kautta tutkinto-opiskelijaksi--opiskelijabileet???

Vierailija
14.04.2016 |

Onko täällä ketään paikalla,kuka olisi päässyt avoimen kautta tutkinto-opiskelijaksi? Mua mietityttää,että jos suoritan vuodessa sen 60op ja pääsen sitten tutkinto-opiskelijaksi niin jäänkö paitsi (ensimmäisen vuoden) opiskelija/haalaribileistä? Kun mun kaveri oli "ekalla" niin se oli joka vkloppu ja välillä myös arkipäivisinkin kaiken maailman kissanristiäisissä (=bileissä)..mitä hän kerto noista bileistä niin ite haluaisin kans kokea sen kaiken.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sinne mennä. Ei ne muut opiskelijat edes muista, että olet avoimet opiskelija. Haalareita et tietty saa avoimen opiskelijana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotin,että jos oon suorittanut ensimmäisen vuoden avoimessa ja pääsen tutkinto-opiskelijaksi niin siirrynkö sit "tokalle" luokalle? Emmä nyt kehtaa mennä "toka" luokkalaisena joidenkin tuntemattomien vasta-aloittaneiden kans bileittää. Ap

Vierailija
4/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiseskelen avoimessa vasta noin 20op taskussa. Eipä ole käynyt mielessäkään bileet tai haalarit. Olen siellä opiskelemassa uutta ammattia ja ainakin tässä koulussa on niin paljon tehtäviä, että jos bilettää kaikki vapaa-ajat ei kyllä opiskelu edes etene. Panosta sinäkin siihen opiskeluun. Saat paremmat paperit.

Vierailija
5/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkotin,että jos oon suorittanut ensimmäisen vuoden avoimessa ja pääsen tutkinto-opiskelijaksi niin siirrynkö sit "tokalle" luokalle? Emmä nyt kehtaa mennä "toka" luokkalaisena joidenkin tuntemattomien vasta-aloittaneiden kans bileittää. Ap

Mikset kehtaa? Oletko sitä paitsi varma, että käyt kursseja sellaisessa järjestyksessä, että voit suoraan hypätä kakkosten tahtiin?

Vierailija
6/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse opiseskelen avoimessa vasta noin 20op taskussa. Eipä ole käynyt mielessäkään bileet tai haalarit. Olen siellä opiskelemassa uutta ammattia ja ainakin tässä koulussa on niin paljon tehtäviä, että jos bilettää kaikki vapaa-ajat ei kyllä opiskelu edes etene. Panosta sinäkin siihen opiskeluun. Saat paremmat paperit.

Niin että yksin pitäisi kykkiä kotona neljä vuotta, mahdollisesti jopa vieraassa kaupungissa, ettei vaan opiskelut häiriinny? Luulenpa, että ennen pitkää tuollaisesta häiriintyy lähinnä mieli.

Vierailija
7/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vaan yliopistossa avoimessa opintoja suorittanut porukka vietti ekan syksyn fuksien kanssa bilettäessä, eikä siinä ollut mitään kummallista.

Jos sä tietty et kehtaa tai luulet olevasi jotenkin liian hyvä "vasta-alkajien" kanssa bilettämään, niin sitten et varmaan pääse.

Vierailija
8/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ongelmat.

Ei ne AMK:n bileet niin ihmeellisiä ole, että jäisit mistään paitsi.

Vierailija
9/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin juhlinu muiden mukana ja on mulla haalarikin.

Vierailija
10/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sinne bileisiin oo pakko haalarit jalassa mennä. Täällä bileissä hyvä jos puolilla oli haalarit jalassa. Lähes kaikki on opiskelijoita, jos keskiviikon opiskelijabileissä heiluvat :)

Mutta meillä kyllä biletystä oli eniten ykkösvuonna, porukkaa tippu ulos kun opiskeluvuodet vieri. Vipana vuonna olin kaksissa pikkujoulu bileissä.. mutta on niitäkin, jotka käy joka ien pileissä koko 3-4 vuotta.

Vierailija
11/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin ei saa haalaria? Ainakin yliopistossa saa, ja avoimen opiskelijat otettiin hyvin vastaan.

Vierailija
12/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole mikään unelmaihminen, joka pärjää ilman sosiaalisia kontakteja. Opiskelukin on mukavampaa, jos ei tarvitse tehdä ryhmätehtäviä yksin vaan pääsee ryhmään mukaan. Se verkostoituminen kuuluu myös siihen opiskeluun, kuulostat kyllä tosi ikävältä ihmiseltä.

Vierailija
13/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ap:ta. Pääsääntöisesti nuorille opiskelussa se bilettäminen ja opiskelijakavereihin tutustuminen on ihan eri tavalla tärkeää kuin vaikka vanhemmille opiskelijoille. Jos pääset avoimen väylän kautta sisään, niin kyllä ihan hyvin pääset porukkaan mukaan, jos itse olet aktiivinen. Voit vaikka sanoa tutorillesi, että haluaisit osallistua bileisiin ja hän voi sitten alkuun "hostata" sinut fuksiryhmäläisten tms kanssa samaan porukkaan, mikääli et sieltä muita tunne. 

-ex-tutor

Vierailija
14/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö joku tommosia oikeesti? Kaikki ne amk.n kissanristijäiset on baarissa ryyppäämistä ja sinne baariin voi kyllä mennä muutkin. Yliopistolla on sentään enemmän mielikuvitusta opiskelijatapahtumien puolesta.

Vierailija
15/16 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on ongelmat.

Ei ne AMK:n bileet niin ihmeellisiä ole, että jäisit mistään paitsi.

Jep! Itekkin kävin siinä uusien mikä nyt olikaan kaupungilla pyöritään tehdään tyhmiä tehtäviä ja mennään lopuksi baariin. Sen lisäksi kerran approssa ja kerran jossain baari-illassa. Sen jälkeen riittikin. Nyt ollaan viidennellä vuodella enkä kyllä ole omasta mielestä jäänyt mistään paitsi. Eikä kyllä kovin moni muukaan toisen vuoden jälkeen käynyt enää missään.

Vierailija
16/16 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä idea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi