Jos olette tilanneet Kiinasta halpoja vaatteita
Kommentit (10)
Oon tilannut tasan yhden mekon. Lantiolta sopi just ja just päälle mutta rinnuksissa olis ollut tilaa kunnon meloneille :D Mutta se oli ommeltu hyvin. Mutta useinhan vaarana on se, että vaate ei ole ihan sama mitä kuvassa.. vaan jotkut yksityiskohdat voi olla erilaisia. Kun on otettu mallia jonkun julkkiksen asusta ja sit sen mukaan tehty myyntiin elikä kopsattu.
No joo. Osa ihan hyviä, osa ei. Vähän tuurisa kiinni. Nyt tekis mieli tilata kenkiä sieltä kun sais parilla kympillä tosi kauniita avokkaita.
Lapsille olen tilannut. Paidat on ollut hyviä, kun tilaa pari kokoa isomman kuin Suomesta ostaisi. Housut on niin pieniä, että koko on yleensä ollut nafti vaikka kuinka on yrittänyt tilata isoa kokoa.
suurimpaan osaan joo. kestäneet ihan hyvin, osa paljon paremmin kuin esim hennesin nykylaadun rytkyt. talvikengät ovat olleet yllättävänkin laadukkaita hyvällä pohjalla.
pitää vaan muistaa tilata isommat koot. oon saanut äidiltäni pari paitaa, oli tilannut itselleen XL - olivat mulle sopivia, eli noin S :D
Enimmäkseen olen ollut tyytyväinen. Pari hutiostosta on tullut. Yhdessä hameessa kangas oli todella huonolaatuista, parit kengät ovat olleet todella muovisia ja niissä saumat ovat halkeilleet parin kävelyn jälkeen. Muutoin olen saanut todella hyvää tavaraa. Kokokin on aina ollut oikea, olen tilannut tuotteita joiden kuvauksessa on kokotaulukko senttimetreinä ja mitannut vastaavia vaatteita.
Sukkahousut ovat olleet harmillisia, kiinasta saa todella hyviä sukkahousuja todella halvalla (tyyliin euron/paketti) mutta kumpikin kahdesta koetilauksesta osoittautui liian pieniksi (olivat siis one size, joiden väitettiin menevän pidempiraajaisellekin ihmiselle, mutta silti liian lyhkäiset perus suomalaiselle persjalalle).
Kiitos :)
Ajattelin kokeilla, 8e sinne tänne ... ei nyt kauheeta vaikka ei oliskaan hyvä
Ap
Saako sieltä isoja kokoja?
Olen kokoa XL, mikä olisi sitten sopiva ...?
Vierailija kirjoitti:
Saako sieltä isoja kokoja?
Olen kokoa XL, mikä olisi sitten sopiva ...?
Joku XXXL tai suurempi, kannattaa suoraan etsiä plus-kokojen vaatteita. Mittataulukot löytyy yleensä aina.
En. Vaatteet ovat nykyään ongelmajätettä, joten ostan vain kallista ja mieluisaa.
En, pääsääntöisesti ovat ihan hirveitä.