pojalle nimi havu viima noel?
Miten näistä sais koittua järkevän nimen? Myrskykin vois olla vaihtoehto.
Kommentit (33)
Mä jättäisin ainakin Noelin pois tuosta, jotenkin ei sovi joukkoon kun toiset 2 nimeä suomalaisia luontonimiä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en tykkää näistä tekemällä tehdyistä erikoisista nimistä, mutta tää oli ihan ok 😊
Ei ainakaan Havua ja Viimaa vierekkäin. Viima Noel Havu on paras järjestys.
Eikö Kerkkä käy? Havu Kuusi Kerkkä? Mäntysuopa? Neulanen? Käpy?
Olen nyt miettinyt asiaa. Miltä kuulostaa Noel Viima Oskar? Ap
Aalto kirjoitti:
Kaikki todella huonoja. Ihmettelen miksi nykypäivänä pitää väkisin keksiä ns. "Uniikki" nimi, halu erottua joukosta vai mikä?
Onneksi lapsi voi joskus tulevaisuudessa itse vaihtaa oman nimensä, kun vanhemmilla ei aikanaan säteillyt.
Havu Myrsky Tyrsky Vadelma Sateenkaari Helmenkalastaja.
Just.
Pitäisikö lasten vanhemmilta ottaa nimenvalintaoikeus pois? Niin järkyttäviä virtelmiä lapsen kiusaksi ovat valmiita valitsemaan.
Noel ei käy oikein yhteen luontonimien kanssa, on liian vieraskielinen. Havu on ihan kiva nimi miehelle, Viimasta en niin välitä, kun viima on niin kylmää ja hyistä. Miten olisi Pyry? On jo aika vakiintunut nimi, talvinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat noin erikoisen nimen? Korostat omaa tärkeyttäsi hakemalla noin kummallista nimeä. Entäs, jos lapsesi joutuu silmätikuksi nimensä vuoksi, vaikka ei kiusattaisikaan? Enemmistö lapsista ei halua kuitenkaan mitään erityistä huomiota esim lapsiporukassa. Mieti vielä asiaa lapsesi kannalta :)
Vierailija kirjoitti:
Noel ei käy oikein yhteen luontonimien kanssa, on liian vieraskielinen. Havu on ihan kiva nimi miehelle, Viimasta en niin välitä, kun viima on niin kylmää ja hyistä. Miten olisi Pyry? On jo aika vakiintunut nimi, talvinenkin.
Tai Räntä ;)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kerkkä käy? Havu Kuusi Kerkkä? Mäntysuopa? Neulanen? Käpy?
Noel Pihka-Puu Koikkalainen
Oisko viima noel? Tai Noel viima? Havu Noel? Noel Viima Oskar?