Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ravintola Helmigrilli Kontulassa, kokemuksia?

Vierailija
14.04.2016 |

Myönnän, olen skeptinen sijainnin suhteen, mutta kyse kuitenkin ilmeisesti ihan ala carte ravintolasta ? Onko kokemuksia? Ilmeisesti suht kehuttu paikka!
Menisitkö perheen kanssa viettämään esim 15v teinin synttäreitä tai jotain vastaavaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan Kontulassa duunissa, ja kävin Helmessä n. kerran kk:ssa lounaalla. Silloin oli ainakin ihan ok, ruoka oli hyvää (olen kasvissyöjä, aina löytyi vaihtoehto), eikä siellä pyörinyt niitä ostarin spurguja kaljoittelmassa. Eli ainakin jsks 5-6 vuotta sitten ja lounasaikaan oli ihan jees, en tiedä nykytilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni on viiden vuoden takaa joten saattaa olla vanhaa tietoa.

Silloin ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Ei mitään hipsterigurmeeta, mutta ei myöskään mitään esson takahuoneessa käytetyllä mobil 1:llä kärtsättyä kengänpohjaakaan. Minä ja vaimo tykättiin.

Siten se ilmapiiri... Tämä tapahtui joskus puolen päivän aikoihin lauantaina. Paikalla oli pari porukkaa jotka tissutteli oltta ihan rauhallisesti. Mitään rasittavaa möykkää ei ollut. Mutta meni vähän vaikeaksi kun piti välillä pidätella naurua kun naapuripöydän viisikymppinen pariskunta alkoi puida parisuhteensa kipupisteitä. Äänenvoimakkuus oli ihan sopuisa, mutta siinä vaiheessa kun se herra sanoi puoliärtyneen toteavalla äänellä "siis kun ei seiso niin ei vaan seiso", meinasi safkat ryöpsähtää rumasti pöydälle. Saatiin kuitenkin syötyä ilman erityistä hihittelyä.

Mutta jos ei tollaset häiritse niin kannattaa ainakin käydä kurkkaamassa. En tosin ole varma haluatko viedä 15-vuotiasta juuri siihen paikkaan.

Vierailija
4/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kiva ja siisti paikka. Kävin viimeksi muutama viikko sitten. Hyvä ruoka ja erittäin kohtuuhintainen, viinit samoissa hinnoissa kuin muuallakin, siis ei niin halpoja. En ole nähnyt siellä koskaan kaljottelijoita, kyllä kaikki syövät. Voin suositella.

Vierailija
5/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua aina epäilyttää, jos ravintolan arvostelu on estetty eat.fi:ssä, joten jättäisin varmaan väliin. kävin muutama vuosi sitten syömässä ja silloin oli ihan hyvää ruokaa, mutta nykyään kuulemaan mukaan taso laskenut

Vierailija
6/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaat ovat hyviä.

Listalta tilatut ruuat lounasajan ulkopuolella...on ollut osin tosi hyvää, mutta joskus on esim. perunamuusi ollut kuin vetisen velttoa, jouluista perunalaatikkoa.

Aika usein on liika suolaisuuskin yllättänyt.

Vielä 2-5 vuotta sitten kävin muutaman kerran kuussa syömässä Helmigrillissä, mutta ne pienoisetkin pettymykset ruuassa alkoi harmittaa.

Palvelu on ollut kuitenkin sen verran ystävällistä, että tarjoilijalle voi -jos kehtaa- mainita, jos vaikka muusi on vetistä ja mautonta. Itse en kehdannut, vaikka tarjoilijat kysyvät hyvissä ajoin "maistuuko?". Ehkä tuovat parempaa tilalle?

Vierailija
7/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan positiiviset kokemukset, on käyty muutamia kertoja ja lasten kanssa myös.