Millä merkkatte lasten vaatteet ?
On varmaan ennenkin kysytty,mutta mulla menny ohi. Millä merkkaatte pahaiten lapsen nimen vatteisiin?
Kommentit (4)
Käytin ihan vaan kuulakärkikynää. Se pysy ihan tarpeeks kauan ja sitten haalistu pois. Ei jääny haittaamaan seuraavalle käyttäjälle.
Nyt ei ole sitä laitetta tässä vieressä, joten en pysty nimeä tarkastamaan. Mutta se on sellainen Dymon-tyyppinen pieni kone, jolla kirjoitan lapsen nimen ja se tulostuu sitten sellaiselle silitettävälle materiaalille. Sitä silitettävää matskua voi hankkia sen normaalin tarran tilalle ihan esim Suomalaisesta kirjakaupasta. Mulla kun meni hermot kaikkien yksittäisten sukkien ja lapasten merkkaamiseen päiväkotia varten. Ihan hyvin ovat laput pysyneet.
Olen niin saamaton etten ikinä saisi ommeltua tai silitettyä mitään lappuja kiinni, tussi on nopea ja helppo.. ;)
Ja joku antoi vinkin täällä jokin aika sitten, että apteekista saa jotain laastariteippiä (nyt en muista nimeä..) joka kuulemma pysyy villavaatteissakin pesut. Sitä olin aikeissa kokeilla..nyt ei villavaatteissa ole meillä nimiä ollenkaan..
Tiimarista ostin mustan tekstiilitussin, joka kestää 60 asteen konepesun. Sillä merkkaan nimen vaatteiden niskalappuihin. Jos ei oo mitään lappua (esim itse tehdyt villavaatteet), niin sitten harsin niihin pätkän valkoista kaitanauhaa ja kirjoitan siihen...
Netistä voi myös tilata valmiita nimi" lappuja" , mutta eikös ne joudu sitten itse ompeleen vaatteisiin?