Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkutuhruiset menkat -lugeja apuun?

17.11.2005 |

Ärsyttää. Tästä kierrosta näyttää tulevan nega, mutta kp1 ei vaan näytä millään tulevan. Tuhruttelee jo neljättä päivää (toissapäivänä nega pp13) eikä kiertoa voi siis vielä laskea alkaneeksi. Viime kierrossa sama juttu, paitsi että kunnon vuoto alkoi " jo" neljäntenä päivänä tuhrun alkamisesta. Nämä kaksi kiertoa ovat ensimmäiset kaavinnan jälkeen. Jotain yhteyttä on pakko olla, kun ei tällaista ole ennen ollut.

Tarkoittaako tämä alkutuhru heikkoa keltarauhasta? Jääkö tässä luteaalivaihe liian lyhyeksi, kun tuhru alkoi pp12? Onko lugesteron tarkoitettu tähän, kun sitä kuulemma käytetään " tukena" ? Kertokaa please, jos teillä on mistään näistä kokemusta!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutut ja tuntematon ;-)

Pitää sitten varmaan vain seurata, eteneekö homma tästä mihinkään. Vuoto alkoi viimein ja loppuikin jo, joten uusi yritys on edessä. Ja Eemeli: tuo kiinnittymisvuotohan tässä se kaikkein pirullisin onkin! Mulla on molemmissa raskauksissa sitä ollut päivänä-parina vähän ennen plussaa. Nyt pari kiertoa tuhrutellessa on sitten tietenkin ollut se kuuluisa " ihan varma" olo...

Vierailija
2/4 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli silloin aikoinaan aika lailla tuhruvuotoa ennen menkkoja. Oli jopa kuutena päivänä. Luget korjas muistaakseen tilannetta hieman, mutta toisaalta en koskaan käyttänyt ihan pelkkiä lugeja, vaan käytössä oli myös alkukierron lääketuki (clomit, puregon). Muistan selkeesti kyllä lääkärin sanoneen, että tuhruvuodot eivät ole este raskaaksitulolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuhrut alkaa yleensä jo kp 10, joskus alkanut jopa aikaisemmin. Lääkärin mielestä ei ollut silti mitään syytä huoleen. Ei edes silloin kun tuhruineen menkat kesti 16 päivää... Luget sain vasta nyt ivf hoidon yhteyteen ja ne taitaa olla tässä hoidossa lähes kaikilla käytössä.

Vierailija
4/4 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei kai sinällään ole mitenkään " vaarallista" - kiertopäivät lasketaan sitten vasta " kunnon vuodosta" ... mulla tosin on tuhruttelua 1-3-5 pv ennen kuukautisia - kierto yleensä välillä 25-31, useimminten 26-27 nykyään... muistelen muuten, että tuhruttelua oviksen aikoihin/kohta jälkeen on sanottu " kiinnittymisvuodoksi" !!! :-)

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)