Yritin tehdä tilausta Superdrylta - otti kortin numeron, tilaus ei mene perille
Yritin tehdä tilauksen useaan otteeseen suomenkieliseltä SuperDry -sivustolta. Rekisteröidyin, annoin kaikki tarvittavat tiedot kortin numeroa myöten, kunnes tuli teksti: "Siirry tunnistuspalveluun painamalla Jatka -painiketta." Yritin tätä varmaan viisi kertaa, mutta jokaisella kerralla päästessäni tuohon vaiheeseen ja painaessani seuraavaa, näkyi vain jatka -painikkeen painamisen jälkeen vitivalkoinen sivu. Ostoskorissa näkyy yhtä tuote, jota olen useaan otteeseen yrittänyt tilata.
Onko mahdollista, että rahaa häviää tililtäni, vaikka tilaus ei onnistunut? Toinen kysymys - miten ihmeessä saan tilauksen itselleni? Asiakaspalvelu ohjautui jenkkeihin englanninkielellä, vaikka itse nettisivut ovat ainakin täysin suomeksi. Mitä ihmettä pitäisi tehdä ja kehen ottaa yhteyttä? Onko teillä omia kokemuksia SuperDrylta tilaamisesta?
Kommentit (6)
Tuolla Superdryn sivuilla lukee näin:
Verkkosivuston Käytössä Tai Ostosten Teossa On Ongelmia
Jos sinulla on teknisiä ongelmia, ota yhteys asiakaspalveluun, jonka edustajat auttavat sinua mielellään. Voit auttaa ongelman ratkaisemisessa antamalla seuraavat tiedot mahdollisimman tarkasti:
-käyttöjärjestelmä (esimerkiksi Windows XP tai Mac OS 9.0)
-internetselain (esimerkiksi Internet Explorer 6 tai Firefox 3.5)
-sivu, jota yritit käyttää
-ajankohta, jona ongelma ilmeni
-Kopioi ja liitä viestiin näytöllä mahdollisesti näkyvän virheilmoituksen teksti.
Ei hitto että olen sokea, en sitten yhtään huomannut tuollaista tekstiä. Sehän selittääkin tilanteen, eli myöhemmin uusi yritys. Juuri tuolta sivustolta, luulin puhelun menevän jenkkeihin mutta britteihin näköjään. Kiitos!
Eli rahat tuskin katoavat mihinkään? Epäilyttää aina jos tilaus jää siihen vaiheeseen, että kaikki kortin tiedot annettu. Viralliset sivut kuitenkin kyseessä, joten kai on turha panikoida.
Vierailija kirjoitti:
Eli rahat tuskin katoavat mihinkään? Epäilyttää aina jos tilaus jää siihen vaiheeseen, että kaikki kortin tiedot annettu. Viralliset sivut kuitenkin kyseessä, joten kai on turha panikoida.
Tuskin. Ja jos näin kävisi niin kyllä Superdry ne palauttaa.
Toivottavasti olet ollut Superdryn virallisella sivuilla etkä jonkun piraattipuodin sivuilla... Superdryn suomenkielisiltä sivuilta löytyy aspan yhteystiedot, sekä puhelinnumero että säpo, ja ainakin tuo puhelinnumero menee Englantiin, ei Jenkkeihin: http://www.superdry.fi/yhteystiedot
Sitä en tiedä, että onko mahdollista, että rahat katoaa tililtä vaikka tilaus ei onnistunut (olettaen edelleen, että olet Superdryn virallisilla sivuilla. Piraattisivuistoilla asioidessa tililtähän lähtee vaikka mitä ja tuotteita ei tule tai jos tulee, ovat ihan skeidaa). Ei tuossa kohtaa voi oikein muuta tehdä kuin ottaa sinne aspaan yhteys.
Minä olen tilannut kerran Superdrylta ja se meni ongelmitta.