Miksi naiset haluavat katkoa kavereidensa parisuhteet?
Itselleni tullut parikin tällaista naispuolista kaveria vastaan, jotka hehkuttavat oman parisuhteensa ja miehensä täydellisyyttä, mutta haukkuvat kaikkien toisten parisuhteita ja miehiä kelvottomiksi ja yrittävät saada nämä naispuoliset kaverinsa jättämään miehensä ja lopettamaan suhteensa.
Mistä ihmeestä tuossa on kyse? Onko se kateutta ja halua nostaa omaa asemaansa, tyyliin että sitten voi kehuskella miten itse ainoana on onnistunut?
Kommentit (23)
Eipä tulis itelleni mieleen alkaa erottamaan, jos ei oikeasti ystäväni olisi onneton/vaarassa suhteessaan. En kyllä ymmärrä miksi joku haluaisi ystävänsä eroamista muuten? Voisin kuvitella, että eronnut sinkku saattaisi haluta ystävästään seuraa...
No minun ystävälläni ei ollut mitään hyvää sanottavaa puolisostani. Mutta tämä ystävä olikin ihastunut minuun, ja puolisoni haukkuminen loppui, kun alkoi itse seurustella. Siihen tosin päättyi kaikki muukin yhteydenpito, en enää kelvannut kaveriksi kun hän alkoi seurustella.
Niin, harvoin kai ne aidosti onnelliset parit sitä jatkuvasti julistavat. Se tulee vain luonnollisesti esiin siitä, kun pidetään vielä kädestä kiinni, puhutaan toisesta kauniisti ja ollaan rakastuneita vielä siellä vanhainkodissakin. Ei kai siihen tarvita samalla kaikkien muiden haukkumista.