Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö täällä tosiaan lopu ikinä tuo 23-07 rajoitus?!

Vierailija
13.04.2016 |

Kyllä on syvältä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanet palstapedarin? ei ole näkynyt. miksiköhän?

Vierailija
2/12 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä "uudistus" ole tullut jäädäkseen. :( En tykkää, mutta sopeudun helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään myös pahoin, että tuo kommenttirajoitus on tosiaan tullut jäädäkseen. Harmi sinällään, koska ennen täällä oli öisin ne hulvattomimmat jutut.

4/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tämä tilanne muuttuu, kun häiriköinnin taustalla olevat ilmiöt ovat pahentuneet.

Rajoitusten jälkeen yölliset floodausorgiat ovat suurimmaksi osaksi jääneet historiaan ja palstan pedofiiliprovo häipyi maisemista poltettuaan kuukauden parin ajan joka yö yhdet tunnukset. Aiemmin tämä oli klo 23 jälkeen Hommafoorumilta rasistisen kirjoittelun vuoksi bannattujen häirikköjen chättipalsta, vaan ei enää. Yleisö väheni joten huomionkipeät menivät muualle.

Rekisteröitykää ja kirjoitelkaa. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
5/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan joku mielenosoituksellinen pitempi AV-tauko valtaosan käyttäjistä toteuttamana voisi ajaa tilanteen takaisin, mä luulen. Jos silloinkaan. Hauska paikka oli öisin, kävin joskus vaikken mikään vakituinen palstamamma ole koskaan ollutkaan. Tai en ainakaan vielä ole ollut. En aio olla!

Vierailija
6/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tää ole edes mikää 23-07, yhtenäkään aamuna ei ole päässyt klo 7 kommentoimaan. Tänään rajoitus poistui 7.04.

Vierailija
7/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii rekkautua, jos haluaa täällä viestitellä 23-07.

Vierailija
8/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla sattunut pari kertaa este saada mielipidettäni läpi lähettäessäni viestiä liian myöhään. Tuskin silti rekisteröidyn.  

Kuitenkin on ilmennyt, että rekisteröitynyt/nimimerkillä kirjoittajaa on alettu av:lla kiusaamaan. Jotkut asiat ovat hänen kirjoittamanaan ärsyttäneet. 

Helpointa luulisi olevan ohittaa sen nimimerkin aloitus joka ärsyttää. 

Ymmärrän sen, että kymmeniä viestejä samalta nimimerkiltä ärsyttää, mutta mikäli hänen elämänsä on pilalla niin ei sen tarvitse pilata meidän muiden elämää.  Ei avata niitä.  Ei kommentoida niitä. Ei peukuteta edes alaspäin niitä. Jolloin huomaamme, että voimme aamulla paljon paremmin. 

Vierailija
9/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole täällä öisin mutta miksi rekisteröityminen on jollekin ongelma?

Vierailija
10/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Pp kirjoitti:

En usko että tämä tilanne muuttuu, kun häiriköinnin taustalla olevat ilmiöt ovat pahentuneet.

Rajoitusten jälkeen yölliset floodausorgiat ovat suurimmaksi osaksi jääneet historiaan ja palstan pedofiiliprovo häipyi maisemista poltettuaan kuukauden parin ajan joka yö yhdet tunnukset. Aiemmin tämä oli klo 23 jälkeen Hommafoorumilta rasistisen kirjoittelun vuoksi bannattujen häirikköjen chättipalsta, vaan ei enää. Yleisö väheni joten huomionkipeät menivät muualle.

Rekisteröitykää ja kirjoitelkaa. Ei ole vaikeaa.

Joo rekisteröikää ja kirjoitelkaa ja vääristä mielipiteistä bännit ja vähintään viestit poistetaan ja sensuroidaan. Valtamedian propagandakanava tämä on.

Vierailija
11/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ole täällä öisin mutta miksi rekisteröityminen on jollekin ongelma?

Itsellä se on periaatekysymys. Toisten puolesta en voi sanoa syytä. Iltaisin ennen sulkeutumista on eniten keskustelua. Sit se loppuu kuin seinään.

Vierailija
12/12 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä miksei rekkautuneena voi piilottaa nimimerkkiä kuten jossain vaiheessa pystyi.