Kissani ei suostu opettelemaan soittamaan pianoa
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko vinkkejä wc-ongelmaa? Lisäksi kissa on aamuisin pitkään vessa, et melkein myöhästyn töistä.
Eikö kissasi suostu käymään vessassa samaan aikaan kanssasi? Minulla toinen on ujopissainen/kakkainen ja pötkii aina pakoon, jos sattuu olemaan vessassa kun itse menen sinne. Toinen taas ei välitä yhtään. En tiedä, kai se on vähän luonteesta kiinni. Olisiko sinulla mahdollista hankkia oma ämpäri johonkin muuhun huoneeseen, jos kissasi on päästävä nimenomaan vessaan eikä sen laatikkoa (onko sillä edes vai käykö pöntöllä?) voi siirtää?
Valitettavasti meillä on vain yksi wc ja kissa tykkää istua pytyllä lukemassa kirjaa.
Tällä hetkellä on menossa Don Quijote ja kissa ei millään malta lopettaa kirjan lukemista kesken. Harmi ettei kissani ole musikaalinen, lukee vain kirjoja. Ärsyttää jatkuva kirjastossa käynti.
Kuka kertois mikä näissä kissaketjuissa jaksaa viihdyttää?
Minä ostin lapselle sopraniino-nokkahuilun, ja kissa innostui siitä niin kovasti että alkoi aina miukua että hänkin saisi soittaa.
Mutta ne reiäthän on niin kaukana toisistaan että eihän siitä mitään tullut.
Ostin nyt okariinan jos se olisi helpompi, ja kiva muutenkin sellainen delfiinin näköinen.
Mutta se puhaltaminen on kyllä haasteellista. Taitaa kattiparka joutua tyytymään laulamiseen.
Meidän kissa on ruvennut vaatimaan viikottaisia käyntejä taidemuseossa. Siellä se istuu milloin minkäkin taulun edessä ja siristelee silmiään , baskeri luonnollisesti vinossa. Pelkään vain milloin se vaatii öljymaalit ja kanvaasin , pensseliä tuskin huolii, sipaisee vain hienostuneesti häntäänsä maalipurkkiin ja syvällistä tulkintaa syntynee kankaalle.
Ehkä hän ei vaan tykkää pianosta? Meillä kissa ei halunnut soittaa pianoa vaan banjoa. Koira taas soittaa pianoa ja laulaa.
Pakota se soittamaan pentuna, niin viriilinä misuna tai kollina luuhaa kaiken maailman kissanristiäisissä ja naukujaisissa yökaudet. Parempi kun annat sen vaan keskittyä muelekkääseen tekemiseen.
Mitä pitäisi tehdä kun kissa haluaa laskuvarjohypätä ? Se kiipeilee huonekalujen päälle ja hyppää samalla levittäen tassujaan x-asentoon. Alas se tulee suoraan jaloilleen. Olen yrittänut vihdyttää sitä hiirilelulla se kääntää päänsä kyllästyneen näköisenä ja tähyää taivaalle haikein katsein.
Minun kissani ei soita mitään muuta kuin pelkästään sellaisia kokovartaloklustereita :( makoilee siis vaan koskettimistolla... En tiedä onko normaalia lahjattomampi/itsepäisempi katti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä kun kissa haluaa laskuvarjohypätä ? Se kiipeilee huonekalujen päälle ja hyppää samalla levittäen tassujaan x-asentoon. Alas se tulee suoraan jaloilleen. Olen yrittänut vihdyttää sitä hiirilelulla se kääntää päänsä kyllästyneen näköisenä ja tähyää taivaalle haikein katsein.
Meillä kissalla jäi tuo supermiehen leikkiminen pois iän myötä. Onneksi, koska pentuna hän yliarvioi omat kykynsä ja kerran kopsahti aika pahasti lattialle kesken lennon venäyttäen jalkansa.
Voi olla että hienostuneimmissa kissapiireissä juuri tämän tyyppinen musisointi on hyvinkin arvostettua, en väheksyisi kissasi panosta. Olen kuullut joidenkin kissojen saavan hyvinkin atonaalisia melodioita pianosta irti.
Ostaisin taiteellisen kissan tekemän taulun. Mielellään klassinen renessanssin ajan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma liian vaikeaa
Meillä oli aluksi sama ongelma mutta näytin kissalle keyboard catin videoita jonka jälkeen kissakin innostui ja jo soittelee ihan kiltisti.
ai jaa, meidän koira on lordissa rumpalina kolmatta vuotta
Miksi haluat, että kissasi harrastaisi pianon soittoa? Harrastitko sitä kenties itse nuorempana? Vai olisitko halunnut harrastaa, mutta vanhepasi eivät antaneet? Älä nyt hyvä ihmienn elä elämääsi kissasi kautta! Anna kissan valita itse omat harrastuksensa.
Meidän kissa halusi aloittaa kirkkouruista.
Älä pakota sitä. Esittele sille muita soittimia, kenties se löytää niistä mieleisensä. Meillä toinen soittaa nokkahuilua ja toinen rytmimunia. Saivat itse valita :)
Kissani inhoaa kotini sisustusta. Se aloitti tuhoamalla kaikki huonekasvit, keräävät kuulemma pölyä. Nyt se on aloittanut tapetin poiston vaikka ei osaa vielä tapetoida.
Pelkään että kissallani on valkoinen sisutusmaku.
Eikö kissasi suostu käymään vessassa samaan aikaan kanssasi? Minulla toinen on ujopissainen/kakkainen ja pötkii aina pakoon, jos sattuu olemaan vessassa kun itse menen sinne. Toinen taas ei välitä yhtään. En tiedä, kai se on vähän luonteesta kiinni. Olisiko sinulla mahdollista hankkia oma ämpäri johonkin muuhun huoneeseen, jos kissasi on päästävä nimenomaan vessaan eikä sen laatikkoa (onko sillä edes vai käykö pöntöllä?) voi siirtää?