Mitä mukavaa ja piristävää keksisin 70vuotiaalle äidilleni?
Hänellä on paljon kaikenlaisia vaivoja, lähinnä fyysisiä eli liikkuminen on hankalaa. Mieli on varmasti usein maassa ja sen tähden kysynkin vinkkejä.
Kommentit (5)
Leffa ja ulos syömään. Taidenäyttely, mikä tahansa elämys jonka koette yhdessä. Usein ihan vaan yhdessä oleminen piristää.
Pyörätuoli mukaan (selvitä saatko lainaksi, jos ei ole) ja katsomaan jotain, mistä hän tykkää. Joko luontokohde, missä voi käydä, taidenäyttely, teatteri, elokuva, ehkä eläintarha...mikä sitten onkaan hänen mieltymyksensä. Sekä syömään ravintolaan, mistä saa hänen lempiruokaansa tai johonkin kivaan kahvilaan, jos sellaisia löytyy sieltä, missä ikinä oletkin. Joissain paikoissa on pyörätuoleja myös talon puolesta. Tai laivaristeily, ihan sisävesiristeily? Mun isä tykkäsi niistä, vielä kun pystyi menemään, rollaattorin kanssa pääsi aika hyvin.
Vie jonnekin, missä voi nähdä ihmisiä!
Itse olen vasta viisikymppinen, mutta luulen, että tuonikäisenä tykkäisin vaikka Tallinnanreissusta. Tykkäisin istua vanhassakaupungissa terassilla ja katsella ihmisiä. Ja jutella rakkaan lapseni kanssa.
Asuuko äiti kaupungissa vai maalla? Mistä on nuorena tykännyt: matkustelusta, musiikista, muodista, ruuanlaitosta?