Millaisia ovat työpaikkanne lomatyrannit?
http://www.iltalehti.fi/tyoelama/2016041321412069_tb.shtml
Perheellisiä vai perheettömiä?
Kommentit (8)
Naapurimaalaisia perseennuolijoita jotka nussii firman entistä omistajaa joka on nykyisen omistajan isä. Saavat aina päättää omat lomansa ja pitää sen 5-6 vko. (4 lomaa loput pekkasia kun joku kuitenkin ihmettelee)
Lapsettomia yli-ikäisiä teiniprinsessoja ja keski-ikäisiä, joiden lapset teinejä, mutta silti pitää lomailla joka vuosi samaan ajankohtaan (juhannuksesta eteenpäin), koska asia vain on niin ja piste.
Ei meillä ole. Jokainen hoitaa työnsä niin että voi lomailla haluttuna ajankohtana. It-firma.
Työkaverilla oli aikuiset lapset, mutta silti hän varasi puolta vuotta aikaisemmin lomamatkan itselleen ja miehelleen kahdestaan juuri sille lomaviikolle kun oli koulujen lomaviikot. Sitten hän levitteli vaan käsiään, että voi voi kun he ovat jo maksaneet matkat ettei hän voi niitä mitenkään perua.
Minäkin jopa silloin vielä lapsettomana huomasin tämän tempun. Harmitti lapsiperheiden puolesta kun he joutuivat sumplimaan vaan sen lasten lomaviikon jotenkin. Itselle ei tullut mieleenkään reissata koulujen loma-aikaan puolison kanssa kun lomien välissä oli edullisemmat hinnat reissuilla.
Meillä ei ole ongelmaa, koska itse en halua pitää lomaa.
Minut pakotetaan lomalle sitten joskus loppuvuodesta.
Innae kirjoitti:
Työkaverilla oli aikuiset lapset, mutta silti hän varasi puolta vuotta aikaisemmin lomamatkan itselleen ja miehelleen kahdestaan juuri sille lomaviikolle kun oli koulujen lomaviikot. Sitten hän levitteli vaan käsiään, että voi voi kun he ovat jo maksaneet matkat ettei hän voi niitä mitenkään perua.
Minäkin jopa silloin vielä lapsettomana huomasin tämän tempun. Harmitti lapsiperheiden puolesta kun he joutuivat sumplimaan vaan sen lasten lomaviikon jotenkin. Itselle ei tullut mieleenkään reissata koulujen loma-aikaan puolison kanssa kun lomien välissä oli edullisemmat hinnat reissuilla.
Mun mielestä jos hoitaa lomamatkansa ajoissa esim. puoli vuotta etukäteen on toiminut esimerkillisesti. Esim. itse yritin joskus selittää esimiehellä, että en voi varata mökkiä lapista enää toukokuussa, koska ne kaikki mökit on silloin jo varattuna. Yritin siis jo joulukuussa kysyä kesäloman ajankohtaa ja pomo vain levitteli käsiään.
Esimiehen vaimo päättää, milloin firma pitää kesätauon ja pistää firman kiinni. Hän on ihan eri paikassa töissä, mutta päättää pomon loman ajakohdan ja pomo ei halua työläisten olevan paikalla, jos hän itse ei ole. Terkkuja pikkufirmasta.