Tykkäätkö Lähiömutsin pukeutumistyylistä?
Vaatteet monesti kivoja ja värikkäitä minun mielestäni, mutta ne iänikuiset Kånken- reput muilla kuin teini- ikäisillä ei sovi tyyliin.
Kommentit (8)
Mitä nyt olen joskus hänen blogiaan selaillut, niin tosi kiva on. Ehkäpä hänen omasta mielestä ne Kånken-reput sopivat hänen tyyliinsä, ja siksi niitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ap oot selvästi kiusaaja.
MITÄHHH????
Vähän liian överi, mutta paljon kivaakin.
Miksi sinua voi jokin reppu noin kovin paljon häiritä? Kai sinä olet huomannut, että se on tullut uudelleen muotiin 30 vuoden tauon jälkeen ja siinä välissäkin sitä on ollut käytössä niillä, jotka ovat sen ostaneet jo 30 vuotta sitten.
Mua ei haittaa miten kukin pukeutuu sillä jokaisella on oikeus pukeutua miten haluaa. Keskity sinäkin omaan ulkonäköösi ja jätä toisten pukeutuminen rauhaan.
Itse en ole reppukansaa mutta jos jollekkin se on paras vaihtoehto omasta mielestään niin ihan ok. Kulettakoot vaikka matkalaukkua mukanaan. Ei saa häiritä muita tuollainen vähäpätöinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua voi jokin reppu noin kovin paljon häiritä? Kai sinä olet huomannut, että se on tullut uudelleen muotiin 30 vuoden tauon jälkeen ja siinä välissäkin sitä on ollut käytössä niillä, jotka ovat sen ostaneet jo 30 vuotta sitten.
Se, että KAIKILLA pitää olla jokin tusinajuttu, olkoon nyt vaikka tuo hiivatin reppu, se on ärsyttävää.
Tykkään, omaperäistä ja värikästä.