Stubbin johtaminen on "kohellusta”, ”kaaosta” ja ”poukkoilua”
"Itse Stubb luonnehtii johtamistaan ”avoimeksi” ja ”osallistavaksi”. Kriitikkojen mukaan se on ”kohellusta”, ”kaaosta” ja ”poukkoilua”.
Kaikki tuntuvat olevan yhtä mieltä siitä, että Stubb on älykäs. Silti hänen osaamistaan moititaan. Hän ei kuulemma keskity asioihin, ei paneudu riittävästi yksityiskohtiin. Stubb ei hallitse politiikkaa. Hänellä ei ole linjaa. ”Hän puhuu usein ihan mitä sylki suuhun tuo”, sanoo eräs kansanedustaja.
Joidenkin näkemykset ovat hyvinkin henkilöön käyviä, suorastaan ilkeitä. Stubbia kutsutaan narsistiksi. Häntä haukutaan pinnalliseksi. Yksi sanoo häntä ”tosi-tv-tähdeksi”.
Huh huh.
Tässä puhuvat siis kokoomuksen kansanedustajat omasta puheenjohtajastaan."
Kommentit (372)
Vierailija kirjoitti:
Minkä koulun se on käyny? Onko se käyny Hankenin? Eikö sinne oo ihan hirveen vaikee päästä sisään?
Tiesi ettei pääsisi Suomessa korkeakouluun tai yliopistoon heikolla yo-todistuksellaan. Meni pappa betalar kouluun ulkomaille.
Hyvä, taas luonnehdintoja narsismista. Olen nähnyt Stubbia kutsuttavan narsistiksi muissakin artikkeleissa.
Vierailija kirjoitti:
Koville tuntuu joillekin ottava, että Stubbista tulee Suomen seuraava prersidentti :)
Ottaa se koville sullekin, jos tulee. Sössii senkin kuten joka pestinsä. Ja lähtee sit ulkomaille. Tekstarilla sori siitä.
"Sen pääministeri Stubb unohti syksyllä 2014 Pariisin käynnillään, kun hän ainoana Suomen johtajana koskaan onnistui suututtamaan Ranskan presidentin. Se on lajissaan saavutus jo siksikin, että Hollande oli siitä harvinainen Ranskan päämies, että häneltä puuttui kaikki ranskalainen arroganssi, eikä häntä ollut helppo suututtaa. Mutta kun pienen maan besserwisser alkoi läksyttää Ranskaa talousasioista, vaikka oli itse hakemassa juuri Ranskan tukea Suomen pyrkimyksille, lopputuloksena oli se, että Suomi sai unohtaa oman asiansa, ja tapaamisesta poistui kaksi kalpeaa kivikasvoa. Koskaan en ollut nähnyt aina joviaalia Hollandea niin synkän näköisenä paitsi hautajaisissa."
Tässä vain yksi esimerkki lukemattomista tapauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubbin kaltainen kukkopoika olisi Suomen johdossa katastrofi. Hän voisi eskaloida konflikteja vain omasta jännityksenhalustaan, ja paeta sitten tapansa mukaan ulkomaille, kun teoilla onkin seurauksensa.
Ääni kympille.
Kyllä. Livisti Suomesta nolattuna ja nyt tulee vuosien jälkeen takaisin hakemaan suoraan maan ykkösvirkaan. Ei kelpaa mikään muu. Haluaa Time-lehden kanteen niin kuin Sanna ja Zelensky, Suomen sotapressana.
Lyödäänkö muuten vetoa, että myös Tytti Y-V hakee ensi vaaleissa presidentiksi.
Te, jotka olette ylioppilaita.. Voisitteko kuvitella, että ette olisi läpäisseet ollenkaan reaalia. Aiemminhan pystyi itse valitsemaan vielä, että minkä aineiden kysymyksiin halusi vastata. Miten on edes mahdollista saada hylsy. Oman vuosiluokkani huonoimminkin suoriutuneet oppilaat pääsivät kaikki läpi.
Vierailija kirjoitti:
"Sen pääministeri Stubb unohti syksyllä 2014 Pariisin käynnillään, kun hän ainoana Suomen johtajana koskaan onnistui suututtamaan Ranskan presidentin. Se on lajissaan saavutus jo siksikin, että Hollande oli siitä harvinainen Ranskan päämies, että häneltä puuttui kaikki ranskalainen arroganssi, eikä häntä ollut helppo suututtaa. Mutta kun pienen maan besserwisser alkoi läksyttää Ranskaa talousasioista, vaikka oli itse hakemassa juuri Ranskan tukea Suomen pyrkimyksille, lopputuloksena oli se, että Suomi sai unohtaa oman asiansa, ja tapaamisesta poistui kaksi kalpeaa kivikasvoa. Koskaan en ollut nähnyt aina joviaalia Hollandea niin synkän näköisenä paitsi hautajaisissa."
Tässä vain yksi esimerkki lukemattomista tapauksista.
Rehnin tukijoukot syyllistyivät vyön alle lyöntiin näillä juoruiluilla. Kannattiko?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muistamisen arvoista on sekin että pääministerinä Stubb toimi vajaan vuoden, kesäkuusta 2014 toukokuuhun 2015.
Siis vain 11 kuukautta.
Ja muutaman kuukauden oltuaan päöministerinä meinasi jo romahtaa. Näin kuvaa itse omassa kirjassaan. Ihan liikaa kokouksia ja töitä ja liian vähän vapaa-aikaa.
Nykyisen asemansa hän on saavuttanut pappa betalar-verkostojensa ja puhtaan rahan avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muistamisen arvoista on sekin että pääministerinä Stubb toimi vajaan vuoden, kesäkuusta 2014 toukokuuhun 2015.
Siis vain 11 kuukautta.
Ja muutaman kuukauden oltuaan päöministerinä meinasi jo romahtaa. Näin kuvaa itse omassa kirjassaan. Ihan liikaa kokouksia ja töitä ja liian vähän vapaa-aikaa.
No, luulisi, että presidentillä niitä töitä vasta sitten riittääkin.
Käsittämätön sähläri. Ihan täysi toope äänestää tota sähköjänistä.
Hänet todennäköisesti valitaan. Täytyy toivoa, että todellisessa vallankahvassa ovat jotkin fiksummat ihmiset hänen lähipiirissään. Jos hän osaisi näytellä oikeat vuorosanat.
Vierailija kirjoitti:
Koville tuntuu joillekin ottava, että Stubbista tulee Suomen seuraava prersidentti :)
Myönnän. Ottaa koville, kaveri voisi ottaa menolipun sinne mistä tulikin. Pelkästään Helena Petäistön kolumni avaa paatuneimmankin Kokoomuslaisen silmät, jos ei aiheeseen ole vielä tutustunut. Kaveri on täysi pelle, jolla samat luonteenlaatu edelleen, kuin aikanaan koulussa, jossa oppilastoverit saivat kärsiä. Jotkut asiat kun ei muutu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vain yksi esimerkki lukemattomista tapauksista.Rehnin tukijoukot syyllistyivät vyön alle lyöntiin näillä juoruiluilla. Kannattiko?
Tämä ei ole juoruilua, kunhan siteeraan sanatarkasti Helena Petäistön kolumnia. Ärsyttääkö....?
Koulukiusaaja, työkavereiden uhkailija, sählääjä, poukkoilija, koheltaja, möläyttelijä, opportunisti, narsisti, osaamaton, pappa betalar, yliaktiivinen, adhd, malttamaton, lipevä. Näillä sanoilla itse kokkarit ovat häntä luonnehtineet.
Ei mitään tietoa, miksi Orpo hänet halusi kisaan? Hyvitellä jotain? Maksettu?
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka olette ylioppilaita.. Voisitteko kuvitella, että ette olisi läpäisseet ollenkaan reaalia. Aiemminhan pystyi itse valitsemaan vielä, että minkä aineiden kysymyksiin halusi vastata. Miten on edes mahdollista saada hylsy. Oman vuosiluokkani huonoimminkin suoriutuneet oppilaat pääsivät kaikki läpi.
Tämän voi selittää vain äärimmäisellä tyhmyydellä. Ettei edes viitsinyt korottaa myöhemmin.
Aloituksen linkki on vanhentunut mutta artikkeli löytyy täältä:
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000002895299.html