Stubbin johtaminen on "kohellusta”, ”kaaosta” ja ”poukkoilua”
"Itse Stubb luonnehtii johtamistaan ”avoimeksi” ja ”osallistavaksi”. Kriitikkojen mukaan se on ”kohellusta”, ”kaaosta” ja ”poukkoilua”.
Kaikki tuntuvat olevan yhtä mieltä siitä, että Stubb on älykäs. Silti hänen osaamistaan moititaan. Hän ei kuulemma keskity asioihin, ei paneudu riittävästi yksityiskohtiin. Stubb ei hallitse politiikkaa. Hänellä ei ole linjaa. ”Hän puhuu usein ihan mitä sylki suuhun tuo”, sanoo eräs kansanedustaja.
Joidenkin näkemykset ovat hyvinkin henkilöön käyviä, suorastaan ilkeitä. Stubbia kutsutaan narsistiksi. Häntä haukutaan pinnalliseksi. Yksi sanoo häntä ”tosi-tv-tähdeksi”.
Huh huh.
Tässä puhuvat siis kokoomuksen kansanedustajat omasta puheenjohtajastaan."
Kommentit (372)
Historia toistaa usein itseään. Ja Stubbin tapauksessa enemmän kuin todennäköisesti. Hänellä ei ole kykyä, kypsyyttä eikä pätevyyttä Suomen presidentiksi. Edelleenkään.
Viedään kantasuomalaisilta asunnot alta ja perustellaan tätä turvallisuudella, mutta tilalle tuleekin asumaan kokoomuslainen tai rikas amerikkalainen/amerikkalaisen firman työntekijä, asuntoon, joka on tarkoitettu vähävaraisille kantasuomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Petäistö osaa kertoa, että miten ehdokkaisiin on suhtauduttu Euroopan ytimessä ja miten he ovat siellä pärjänneet. Tärkeää tietoa. Harmittaa, että suurta osaa ei kiinnosta perehtyä niin kattavasti tähän vaaliin. Mitä olen puhunut ihmisten kanssa, niin äänestysperuste voi olla lopulta jokin hyvinkin arkiselta tuntuva asia.
Näinpä. Jollekin presidentinlinnan juhlille annetaan ihan älytön arvo. Sillä nyt ei ole mitään väliä, jos presidentti menee tuhoamaan suhteet muiden maiden valtionjohtajiiin, kunhan vain siellä on edustava heteropari kättelemässä kerran vuodessa.
Annetaan molemmille ehdokkaille mahdollisuus. Molemmat ovat suomalaisia ja haluavat hyvää kansalleen. Jos jompikumpi voittaa, olen tyytyväinen. Olkaa tekin!
Vierailija kirjoitti:
Stubbin kaltainen kukkopoika olisi Suomen johdossa katastrofi. Hän voisi eskaloida konflikteja vain omasta jännityksenhalustaan, ja paeta sitten tapansa mukaan ulkomaille, kun teoilla onkin seurauksensa.
Ääni kympille.
Kyllä. Livisti Suomesta nolattuna ja nyt tulee vuosien jälkeen takaisin hakemaan suoraan maan ykkösvirkaan. Ei kelpaa mikään muu. Haluaa Time-lehden kanteen niin kuin Sanna ja Zelensky, Suomen sotapressana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kirjoittamassa kasin lipukkeeseen. Punavihreät voivat jatkaa dissaamista😂.
Dissasimme Hallaahon hevon veehen.. Nyt ihan sama kumpi voittaa..... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😄😄😄👍👍👍
Tämä. En tarvitse enää äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan molemmille ehdokkaille mahdollisuus. Molemmat ovat suomalaisia ja haluavat hyvää kansalleen. Jos jompikumpi voittaa, olen tyytyväinen. Olkaa tekin!
Olen hyvin isänmaallinen joten Suomen etua tässä mietin. Ei voi olla tyytyväinen jos russofibiksi haukkuva venäläismielinen, nykyään ydinaseintoileva NATO-hullu on pääsemässä laittamaan asiat sekaisin.
Stubin esikuvana varmaan Obama. Pyrkii matkimaan hänen puhetyyliääkin. Ulkoinen habitus, lihakset tärkeämpää kuin osaaminen.
Tyhmä mutta ahkera!
Loistava kombo!
Stubb on uhkaillut ainakin Valtosta. Onko muita nimiä tiedossa?
Ota huomioon että entinen suurlähettiläskin OSTANUT itselleen suurlähettilään pestin. Kyse ei siis osaamisesta vaan rahasta.
Suomen parasta ajatellen äänestän Haavistoa. Toivottavasti mahdollisimman moni muukin. Stubbilla ei ole pätevyyttä Suomen korkeimpaan virkaan. Miten hän edes kehtaa ensin sössiä pääministerinhommansa täydellisesti, luikkia ulkomaille karkuun ja tulla sitten takaisin liput liehuen muka Suomen ja suomalaisten etu mielessään? Ei mene läpi.
Stubbhan on täysi susi. Ei jatkoon. Suosittelen kaikkia lukemaan tuon Petäistön erinomaisen kolumnin. Avasi ainakin omat silmäni Stubbin johtamistaidoille.
Riikka haluis tukea Havistoa, mut ei voi. Menis uskottavuus hallitukselta ja persuilta. Ehkä oha hyvä, vois olla monelle liikaa. Riikka ei oo nosteessa.
Vierailija kirjoitti:
Riikka haluis tukea Havistoa, mut ei voi. Menis uskottavuus hallitukselta ja persuilta. Ehkä oha hyvä, vois olla monelle liikaa. Riikka ei oo nosteessa.
Riikalla on vaalisalaisuus niin kuin muillakin kansalaisilla. Hän voi äänestää niin kuin itse tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikalla on vaalisalaisuus niin kuin muillakin kansalaisilla. Hän voi äänestää niin kuin itse tahtoo.
Tietty. Mutta ryöpytti stubbia aika kovasti lehdessä, kun puuttui säästöihin.
Stubb tuo mieleen erään entisen esimieheni. Ihan samanlainen: puhui ympäripyöreitä ja pakoili vastuuta. Mielipide jostain asiasta saattoi oll seuraavana päivänä ihan päinvastainen. Ohjeet muuttuivat monta kertaa. Todella raivostuttavaa ja väsyttävää. Mutta tyyppi pysyi pinnalla ja eteni urallaan, koska osasi puhua mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty. Mutta ryöpytti stubbia aika kovasti lehdessä, kun puuttui säästöihin.
Niin, ehkäpä hän äänestääkin Haavistoa.
Koville tuntuu joillekin ottava, että Stubbista tulee Suomen seuraava prersidentti :)
Nää on näitä, jotka rekrytoi valtiolle mukamas isänmaa edellä, vaikka oikeasti halutaan rekrytoida Suomen valtiolle kantasuomalaisia, jotka käännytetään Venäjän myyriksi valtionhallinnon sisällä.