Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeisillään raskaana oleva mamma rööki suussa

Vierailija
13.04.2016 |

Tällainen ihana lastaan ajatteleva äippä veti röökiä läskisillä poskillaan Ison Omenan röökipaikalla. Kyllä teki mieli mennä sanomaan, että menee vetämään muutamat oluet siihen röökin kyytipojaksi.

Tästä pitäisi tehdä rikoslaissa rangaistavaa. Lievä pahoinpitely.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään Isossa Omenassa?

Näit varmaan mut.

Mä olen vain lihava.

Nainen oli oikeasti raskaana. 

Teitkö raskaustestin?

Vierailija
22/26 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, olisipa kyylien sukuun joutunut. Äidillä on oikeus omaan kehoon. Tupakointi raskausaikana ei tapa vauvaa. Susta ja sun äidistä tuntu pahalta? Entä vauvan äidistä?? Käyhän osa porukasta synnytyksenkin aikana röökillä. Ihan vapaa maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään Isossa Omenassa?

Näit varmaan mut.

Mä olen vain lihava.

Nainen oli oikeasti raskaana. 

Teitkö raskaustestin?

No en tehnyt, mutta tunnistan kyllä vauvamahan, koska en ole idiootti.

Vierailija
24/26 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18, olisipa kyylien sukuun joutunut. Äidillä on oikeus omaan kehoon. Tupakointi raskausaikana ei tapa vauvaa. Susta ja sun äidistä tuntu pahalta? Entä vauvan äidistä?? Käyhän osa porukasta synnytyksenkin aikana röökillä. Ihan vapaa maa.

Ja kaikilla oikeus lapsiin niin kauan kuin sossu ne huostaanottaa.

Vierailija
25/26 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaikkein kuvottavinta tupakoivissa raskaanaolevissa on se ulina, että vieroitusoireista johtuva stressi on niin paha vauvalle, että pakko sauhutella.

Vauva se sitten syntymän jälkeen kärsii sen stressin ja viekkarit, mutta pääasia on, ettei mamisku joudu jättämään lempiharrastustaan edes raskausaikana. Huutaa se vauva kuitenkin niin mitäs pienistä!

Stressi on sitäpaitsi normaali ja luonnollinen tunne, häkäsavu keuhkoissa ja sikiön veressä ei. Mutta silti stressi on paljon pahempi!! :)

Ei se stressi välttämättä ole ihan normaalia. Kohtukuoleman jälkeisessä raskaudessa stressi oli aika paha, pelko siitä, että syntyykö tämäkään vauva elävänä. Adrenaliinitaso nousi niin, että aiheutti vauvan sykkeen nousun lähes 200 krt/min. Synnytys jouduttiin käynnistämään etuajassa.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että tupakointi on jotain käsittämätöntä. Se, mitä sillä vauvalle aiheutetaan: jatkuva hapenpuute kohdussa ja synnytyksen jälkeiset vieroitusoireet.

Joo, en tarkoittanut, että se stressikään tekee yhtään kellekään hyvää, mutta se, että perustellaan sitä itsensä ja vauvan myrkyttämistä sillä, että stressi on paljon pahempi, on suoranaista idiotismia.

En usko, että yhdenkään ihmisen stressitasot pysyvät kuukausitolkulla koholla, jos oikeasti haluaa lopettaa tupakoinnin ja ajatella lapsensa parasta. Sen sijaan jokapäiväinen sauhuttelu tekee hallaa ihan jokaisena päivänä, koko raskauden ajan.

Vierailija
26/26 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaikkein kuvottavinta tupakoivissa raskaanaolevissa on se ulina, että vieroitusoireista johtuva stressi on niin paha vauvalle, että pakko sauhutella.

Vauva se sitten syntymän jälkeen kärsii sen stressin ja viekkarit, mutta pääasia on, ettei mamisku joudu jättämään lempiharrastustaan edes raskausaikana. Huutaa se vauva kuitenkin niin mitäs pienistä!

Stressi on sitäpaitsi normaali ja luonnollinen tunne, häkäsavu keuhkoissa ja sikiön veressä ei. Mutta silti stressi on paljon pahempi!! :)

Ei se stressi välttämättä ole ihan normaalia. Kohtukuoleman jälkeisessä raskaudessa stressi oli aika paha, pelko siitä, että syntyykö tämäkään vauva elävänä. Adrenaliinitaso nousi niin, että aiheutti vauvan sykkeen nousun lähes 200 krt/min. Synnytys jouduttiin käynnistämään etuajassa.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että tupakointi on jotain käsittämätöntä. Se, mitä sillä vauvalle aiheutetaan: jatkuva hapenpuute kohdussa ja synnytyksen jälkeiset vieroitusoireet.

Joo, en tarkoittanut, että se stressikään tekee yhtään kellekään hyvää, mutta se, että perustellaan sitä itsensä ja vauvan myrkyttämistä sillä, että stressi on paljon pahempi, on suoranaista idiotismia.

En usko, että yhdenkään ihmisen stressitasot pysyvät kuukausitolkulla koholla, jos oikeasti haluaa lopettaa tupakoinnin ja ajatella lapsensa parasta. Sen sijaan jokapäiväinen sauhuttelu tekee hallaa ihan jokaisena päivänä, koko raskauden ajan.

On kyllä tyhmintä ikinä väittää, että tupakoinnin lopettaminen olisi sikiölle pahempi kuin tupakoiminen. Elämänkoulun oppeja! :D