Maksatko kaikki laskut kerran kuussa, kun saat palkan tms?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä tajua yhtään niitä, jotka maksavat laskut vain palkkapäivänä. Silloinhan osa laskuista saattaa olla melkein kuukauden myöhässä.
Itselleni menee kaikki verkkopankkiin ja velottuu sieltä eräpäivinä.
Verkkopankista on helppo seurata tilin tilannetta ja erääntyviä maksuja.
Uskoisin, että näin pienituloinenkin saa talouden helpommin kontrolliin.
Mä maksan yhden kerran. Osassa laskuissa eräpäivä voi ollakin kuukauden päästä jos toistuva lasku, niin äkkiäkös sen maksaa kuukauden etuajassa. Joskus on lisävitonen tullut maksettua, muttei edes joka vuosi.
Samoja laskuja kun makselee, niin voi ennakoidakin.
Eräpäivänä tietenkin. En halua maksaa yrityksille ennen eräpäivää koska en halua että ne saisi minun rahoja mitenkään etukäteen :D
Kerran viikossa näpyttelen sen viikon laskut verkkopankkiin ja asetan maksupäiväksi eräpäivän tietenkin. En oo ajatellutkaan, että joku makselisi etukäteen tai vain jonain tiettynä päivänä, jolloin osa on jo erällä.
Ihanko totta? Minulla ei ole pikavippejä eikä luottoja, olen töissä, omistan asuntoni. Mikä tässä kertoo elämänhallinnnan ongelmista? Sekö etten kykene sairauteni takia kuin puolipäivätyöhön ja sitä kautta palkkani on pieni? Itse en koe häpeää tai huonoa omaatuntoa siitä että maksan sanomalehteni laskun 2 päivää myöhässä.