Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko kesävaatteita (toppeja, mekkoja ym.) käyttää ilman rintaliivejä?

Vierailija
13.04.2016 |

Eilen tuli postissa H&M kuvasto, jossa suurin osa vaatteista oli sellaisia, että rintaliivien olkaimet ja hakaset ynnä muut näkyisi vaatteiden alta, jos malleilla sellaiset olisi. Oli venepääntietä, mekkoja naruolkaimilla ja toppeja avoimilla selillä. Mitä sinne alle kuuluu laittaa vai painellaanko vaan menemään utareet heiluen?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kuule ihan itse päättää.

Vierailija
22/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muoti ei sovi kaikille. Mutta kannattaa sovittaa ennen kuin luovuttaa. Mulla on yksi 100% jämäkästä  puuvillasta (taitaapi olla Marimekon 60-luvun verhokangas) tehty halterneck-toppi, jossa ihan kankaan materiaali ja loistava leikkaus pitävät tissit kurissa ja koholla.

Ja tosiaan olen kaksi lasta imettänyt ruttuhinkki, joka ei ikimaailmassa pistäisi päälleen  trikootoppia ilman rintsikoita.

Jatkan vielä omaa ajatustani. Nykyajan pikamuodissa kesämekko tai -toppi ei saa maksaa montaa kymppiä, joten materiaalit ovat usein ohuita ja helposti venähtäviä. Ehkä tietty lörppöys kuuluu vähän nykymuodin luonteeseenkin, rintsikatkin ovat taas pehmeitä eivätkä panssarimaisia.

Jos on halukas maksamaan enemmän, pystyy varmasti hankkimaan yläosia, joihin on integroitu kohottavia elementtejä. Toinen juttu on, tuleeko niistä helposti vähän liian juhlava ja kankea vaikutelma. Itselleni tuli mieleen välittömästi mustavalkopilkullinen jämäkkä puuvilla, joka menisi kesän perustoppina niin farkkujen kuin hameidenkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä rintaliivit pitää jättää pois, mikään ei ole niin hienoa kuin vaatteiden alla vapaina heilahtelevat tissit, kauppojen pakastealtaiden/kylmiöiden lähistöltä bongatut nöpöttävät nännit ym.

Vierailija
24/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän liivejä ihan reippaasti, vaikka olkaimet ja selkäosat näkyisivät. Ennemmin niin, kuin ilman liivejä tissit hyllyen.

Vierailija
25/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi liivien olkaimista tehdään niin iso juttu esim. Painijanselkätoppien kanssa.

Mikä idea on yleensä käyttää painijanselkätoppia, jos vetää siihen tavalliset rintsikat alle? Eikö sen topin idea ole just jättää ne hartiat ja lavat paljaiksi ilman niitä henkseleitä?

Tuletko kannattelemaan 75H rintojani, joilla imetetty 2 lasta? Jos et, niin turha valittaa rintaliivien olkaimista.

N38

Vierailija
26/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi liivien olkaimista tehdään niin iso juttu esim. Painijanselkätoppien kanssa.

Mikä idea on yleensä käyttää painijanselkätoppia, jos vetää siihen tavalliset rintsikat alle? Eikö sen topin idea ole just jättää ne hartiat ja lavat paljaiksi ilman niitä henkseleitä?

Tuletko kannattelemaan 75H rintojani, joilla imetetty 2 lasta? Jos et, niin turha valittaa rintaliivien olkaimista.

N38

Ja sun on ihan pakko käyttää sellaisia toppeja, joissa ne henkselit ja selkäosat paistaa? Et mitenkään voi valita toista toppimallia?

Vierailija
27/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Ja sun on ihan pakko käyttää sellaisia toppeja, joissa ne henkselit ja selkäosat paistaa? Et mitenkään voi valita toista toppimallia?

Satun pitämään kyseisestä toppimallista, leveämpi selkämys saa selkäni näyttämään leveältä ja painijanselkätopit ovat muutenkin mielestäni mukavampia ja nätimpiä. Mun mielestä rintaliivien olkaimet ei ole katastrofaalinen asia, eihän se kuppi sieltä kumminkaan näy.

Vierailija
28/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Satun pitämään kyseisestä toppimallista, leveämpi selkämys saa selkäni näyttämään leveältä ja painijanselkätopit ovat muutenkin mielestäni mukavampia ja nätimpiä. Mun mielestä rintaliivien olkaimet ei ole katastrofaalinen asia, eihän se kuppi sieltä kumminkaan näy.

Noh noh, älkääs naiset riidelkö kun asiaan on yksinkertainen ja halpa ratkaisu

https://www.lumingerie.fi/olkaintenyhdistaja-silikonia

Vierailija
29/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti:

Mun mielestä rintaliivit pitää jättää pois, mikään ei ole niin hienoa kuin vaatteiden alla vapaina heilahtelevat tissit, kauppojen pakastealtaiden/kylmiöiden lähistöltä bongatut nöpöttävät nännit ym.

Sama heppu on valmis ensimmäisenä yököttelemään, kun shortsien lahkeesta vilahtaa selluliitti tai vyötäröllä pullistelee makkara...

Tai jos tissillä on ikää enemmän kuin 35v.

Vierailija
30/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, oli esteettistä tai ei. Liikkuminen tekee muuten kipeää isojen tissien kanssa, rappusten kulkeminen yms. on tuskaa. Mitkään olkaimettomat systeemit eivät tue/pidä tarpeeksi paikoillaan.

Vierailija
31/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti:

Sun elämässä on sitten tainnut olla aika vähän huippukokemuksia, jos heilahtelevat tissit ovat mielestäsi paras sellainen. Oletko koskaan edes käynyt naapurikylässä?

Vierailija
32/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti:

Minä kulkisin mielelläni näin, mutta toisilta naisilta tulee perkeleen vihaisia katseita.

Vierailija
33/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa. Mulla on pari luottotoppia, joita käytän kesäisin ilman liivejä, ovat sellaisia rennon "kellomallisia" (?), joissa kaksin kerroin kangasta rintojen kohdalla. Mutta ihonmyötäiset narutopit ja läpinäkyvät topit...? Mikä pointti näissä on ja miten niitä kuuluu käyttää, kun liivit ei sais näkyä, eikä ilmankaan viitsi olla? Lisäksi ajatuskin jostain liimautuvista kupeista ja teippauksista kesällä ällöttää, hiki+liimapinta ei voi olla kovin mukava yhdistelmä...

Vierailija
34/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilusti vaan ilman rintsikoita. Mitä se haittaa vaikka olisi vähän eriparia munkit. Mikäs sen mukavampaa katsella kun terhakkaat tissit heiluvat.

M64

Ei ne ole terhakkaat. Ne on 3 lasta imetetyt tyhjät nahkapussukat, joista toinen roikkuu alempana.

T. Eriparitissi, joka ei todellakaan kulje reilusti vaan ilman rintsikoita

Samaa meinasin tulla sanomaan! :D Huvittavan optimistiset kuvitelmat on 64-vuotiaalla miehellä vapaana olevista tisseistä. Itse kun pääsisin näiden omien nahkapussukkojeni kanssa vauhtiin, niin johan M64 katuisi sanojansa ja toivoisi, että tämä mamma laittaa liivit ylle.

Vierailija
35/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän olkaimettomia liivejä. Inhoan sitä, jos ne olkaimet näkyy enkä viihdy ilman.

Vierailija
36/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää en edes tiennyt, että ne on joku iso juttu :D Oon ihan tyytyväisenä käyttänyt tavallisia rintsikoita painijanselkätoppien kanssa ja aion käyttää jatkossakin.

Vierailija
37/42 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan alkaa kattelemaan kesämuotia, kun en ole koskaan joutunut olemaan kesällä ilman rintsikoita enkä usko joutuvani ensi kesänäkään. Laittaa vain sen väriset ritsikat ettei loista kilometrin päähän läpikuultavasta kankaasta ellei siitä tykkää, ja sellaisia vaatteita, ettei olkaimet tuota ongelmia. Onhan nykyisin monissa rintsikoissa erilaisia olkainten kiinnitysmahdollisuuksia, kuten ristiin, ja sitten on irrotettavia olkaimia jos tissit kestää. 

Vierailija
38/42 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi narutopit tms. ovat sopivat varmaan 13-19-vuotiaille tinatisseille jotka ei edes trampoliinihyppelyssä ala enemmälti pomppia tai hytkyä, vaan ovat kaikissa tilanteissa sopivan kiinteät.

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt samaa. Mulla on pari luottotoppia, joita käytän kesäisin ilman liivejä, ovat sellaisia rennon "kellomallisia" (?), joissa kaksin kerroin kangasta rintojen kohdalla. Mutta ihonmyötäiset narutopit ja läpinäkyvät topit...? Mikä pointti näissä on ja miten niitä kuuluu käyttää, kun liivit ei sais näkyä, eikä ilmankaan viitsi olla? Lisäksi ajatuskin jostain liimautuvista kupeista ja teippauksista kesällä ällöttää, hiki+liimapinta ei voi olla kovin mukava yhdistelmä...

Vierailija
39/42 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voi miettiä omat tapansa käyttää vaatteita. Minulla on toiminnalliset rinnat, ts. mitään liivejä tarvitsevaa nousi esiin vain imetysaikana, ja kutistui taas pois kun lapset oli vieroitettu. Imetin heitä noin vuoden. Sen jälkeen loppui tarve käyttää rintaliivejä.

Kehoni on nähtävästi suunniteltu toimintaa varten, kätevää. Kesämekot ja paidat valitsen niin, että nöpötys ei liikaa näy.

Vierailija
40/42 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! N