Yritän flirttailla ujolle miehelle mutta hän ei tajua
Olen yrittänyt pitkän aikaa tehdä aloitetta ja keksiä jutunjuurta hiljaisen ja ujon miehen kanssa. Minusta tuntuu että hän ei ymmärrä että olen oikeasti kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta kanssaan. Muutaman kerran mies on vilkuillut ympärilleen ja minulle on tullut sellainen kuva että hän kuvittelee tämän asian olevan vitsi tai joku veto :(
Pitäisikö mennä jotenkin vaan suoraan sanomaan että hei, olen kiinnostunut sinusta, lähtisitkö kahville? Muunlainen tutustuminen on osoittautunut hankalaksi. Ja nimenomaan en kaipaa mitään huoneen keskipisteenä olevaa alfaurosta vaan tämä mies kiinnostaa koska hänellä on selkeästi ihan omat kiinnostuksen kohteet elämässä eikä tee niistä tai itsestään suurta numeroa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku ujo mies joka haluaisi kertoa miten toivoisi itseään lähestyttävän, että tulee tarpeeksi selkeäksi molemmille osapuolille missä mennään ?
No nimenomaan selkeästi ja suoraan sekä ottaen huomioon sen, että kaikki ehdotettu tekeminen ei välttämättä miehelle sovi (voi esim. olla, ettei viihdy baarissa). Sekin kannattaa huomioida, että miestä ei tosiaan välttämättä nainen kiinnosta, mutta ei saa sitä ilmaistua itse.
Kyllä flirtin yleensä huomaa mutta mies voi hämmentyä ja olla vaikeaa toimia siinä tilanteessa.
esim. kirjoitti:
Kyllä flirtin yleensä huomaa mutta mies voi hämmentyä ja olla vaikeaa toimia siinä tilanteessa.
miten sitten ajattelit pariutua jos sen lisäksi ettet osaa tehdä aloitetta, et myöskään osaa vastata toisen ihmisen tekemään aloitteeseen?
Vierailija kirjoitti:
esim. kirjoitti:
miten sitten ajattelit pariutua jos sen lisäksi ettet osaa tehdä aloitetta, et myöskään osaa vastata toisen ihmisen tekemään aloitteeseen?
Puhuttiin flirtistä. Ongelmahan flirtissä on, että sen voi ymmärtää helposti väärin, pelkäksi ystävällisyydeksi, tai sitten epäilee flirtiksi, mutta varmuuden vuoksi tulkitsee sen alakanttiin.
Sen sijaan suora lähestyminen on ainakin helppo tulkita. Mitä sen jälkeen sitten tapahtuu on tietysti miehestä ja naisesta kiinni.
(En muuten ole tuo, jolle vastasit, eli en puhu hänen puolestaan)
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanominen voi olla hyvä vaihtoehto. Mutta jos se jostain syystä tuntuu ihan mahdottomalta niin voithan vaikka ostaa kaksi leffalippua ja sitte kertoa hänelle että toinen jää käyttämättä jos ei lähde kanssasi. Siinä näkee jo vähän onko kiinnostunut.
Ja jotta et joutuisi valehtelemaan niin tarjoa leffalippua ensin jollekin toiselle jonka tiedät kieltäytyvän.
Kunnon sosiopaattinen manipulointihan se onkin hyvä keino kysyä jotakin treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon sosiopaattinen manipulointihan se onkin hyvä keino kysyä jotakin treffeille.
Sosiopaattinen manipulointi on asia, johon miehen on vaan totuttava, jos haluaa alkaa olla tekemisissä naissukupuolen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiopaattinen manipulointi on asia, johon miehen on vaan totuttava, jos haluaa alkaa olla tekemisissä naissukupuolen kanssa.
Miten tää ketju meni tähän suuntaan? Yritin vaan tiedustella miten saisin toista loukkaamatta ja itse kasvoja menettämättä tehtyä tuttavuutta ujoon mieheen. Ihmeellinen palsta.
Kysy siltä mieheltä neuvoa.
"Kuule, näätsä mitä tässä lukee? Onko toi ysi vai kolmonen?"
"Missähän olisi paras vaihdattaa talvirenkaat pois?"
"Tiedätkö mitään kivaa rauhallista kuppilaa täällä lähistöllä?"
Tai jotain muuta vastaavaa. Jos osaat flirtata, osaat varmasti jatkaa small talkia tästä. Myöhemmin olette jo tuttuja, ja voit mennä hänen seuraansa ihan luontevasti ja sitten pyytää kahville/tuopille tms.
Onko täällä joku ujo mies joka haluaisi kertoa miten toivoisi itseään lähestyttävän, että tulee tarpeeksi selkeäksi molemmille osapuolille missä mennään ?