Loukkaannuinko turhasta? Yritän(yritin?) miesystävän kanssa lasta, hän sanoi pahasti kaverilleen ja nauroi
Olemme olleet kaksi vuotta yhdessä ja yrittäneet lasta puoli vuotta. Olimme ystäväpariskunnan kanssa heillä kahvittelemassa. Heidän vauvansa alkoi kesken kahvittelun itkeä ja äitinsä meni rauhoittelemaan. Mies möläytti kaverilleen "No tota ääntä en varmaan tule ikinä kotona kuulemaan kun tuo oma muija ei tule kirveelläkään tiineeksi"
Minulle tuli paha mieli ja aihe on arka. En halua että sitä levitellään ympäriinsä ja vielä pilkkaavaan sävyyn. Ei tehnyt mieli eilen seksiä tuon heiton takia ja nyt hänkin mököttää, sanoi ettei normaali ihminen loukkaannu tuollaisesta.
Jotenkin tuo loukkasi niin etten enää tiedä haluanko lasta hänen kanssaan.
Kommentit (25)
Mä olisin möläyttänyt takaisin tyyliin "no eipä onnistu tiinehtyminen mpotentin miehen kanssa"
Lisäksi nyt minulla on mielessä se, että hän ajattelee seksissä nyt vain sitä, kuinka surkea nainen olen kun en tule "tiineeksi" vaikka hän kuinka yrittää. :(
Ap
Törkeää käytöstä! Suosittelen seksilakkoa ainakin siihen asti, että olet tiinenä.
No mulle kävi aikoinaan vähän samalla tavalla. Oltiin jonkun aikaa yritetty (ex-)avomiehen kanssa lasta ja kerran tää tiuskas mulle, että "sussakaan ei tunnu sikiävän kun taudit"! Mulla oli siis ollu yksi hiivatulehdus...
Tilannetta ei edes ollu kuulemassa kukaan, mutta oli kyllä sen verran paha paikka, että jäi lapsentekoyritykset siihen. Ja pian myös koko ukko, mutta se onkin jo pitempi tarina.
Joten sympatiat ap:lle.
Jos mies on niin tyhmä, ettei tajua lapsettomuuden voivan johtua myös miehestä (tai jopa molemmista, jos oikein "tuuri" käy), niin harkitsisin todella vakavasti lisääntymistä tällaisen yksilön kanssa. Onko mies muuten ajattelematon, päästäkö sammakoita suustaan muutenkin ja muista aiheista? Jos ei, niin heitto kuulostaa vieläkin ikävämmältä. Jos muutenkin laukoo tuon tapaisia töksäytyksiä (huom, muistakin kuin sinusta ja siis itsestäänkin), ja olet niin rakastunut että ehdottomasti haluat lisääntyä sen kanssa tästä piirteestä huolimatta, voisit vielä yrittää keskustella. Jos taas tyypillä on tapana mollata vain sinua, niin harkitsisin hyvin tarkkaan jatkoa. Vielä ei ole sitä lastakaan, joka sitoisi sinut ainiaaksi mieheen ainakin jollain tasolla.
Ps. Puoli vuotta on aika lyhyt aika vielä, varsinkin jos ette ole seuranneet ovulaatiota ja ajoittaneet yhdyntää oikeaan ajankohtaan.