Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa jolla on vain visa electron

Vierailija
12.04.2016 |

Miten on

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luottokortti on kyllä vain ihmisille, jotka eivät osaa kanavoida rahankäyttöään oikein. Jotain elämänhallintaongelmaa tai jotain.

Minäkin ihmettelen luottokortin säännöllistä käyttöä. Eri asia toki jotkut matkat tai isommat ostokset, joihin tulee esim. vakuutus luottokunnalta.

Luottokortti helpottaa nettiostamista ja tekee sen turvallisemmaksi.

Huom: luottokorttiakaan ei ole pakko käyttää luottokorttina, vaan sen saldon saa maksaa kuukausittain kokonaan pois. Näin käytät sitä pelkkänä maksukorttina, eikä kerry korkoa maksettavaksi.

Mä kans käytän Visaa maksuaikakorttina. Tykkään siitä, ettei tilillä ole pikkutapahtumia, vaan kerran kuussa menee se Visa-lasku, jossa on eriteltynä kaikki laskutusvälin ostot yhdellä paperilla. Maksan tästä palvelusta 2 euroa kuussa ihan mielelläni. Muita kuluja ei tule.

Vierailija
42/48 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin koska olen täysin riippumaton miehen pankkikortista. Mulla löytyy kyllä kortteja mitä käyttää jos jotain tarviin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha :D

Vierailija
44/48 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? :D en oo ennen edes tajunnut ajatella asiaa, mutta hemmetti! Mähän oon ihan naimisissa asti electron-miehen kanssa. Itellänikin on vain debit-kortti, ja sen kanssa on pystynyt tilaamaan netistä kaiken mitä on mieli halajannut, varaamaan lentoja ja hotelleja sekä matkustellessa toiminut ympäri maailmaa Ruotsista Intiaan ja Turkista Japaniin.

Mutta hitto vie, pitää varmaan erota tosta lääkärimiehestä jos se ei suostu vaihtamaan korttia. Kyllä se kortin nimi kertoo varallisuudesta ja rahan käyttötavoista nyt niin paljon. Ja muutenkin, noloo(?).

Vierailija
45/48 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen ainoa omaisuus olisi muoviläpyskä niin tuntuisihan se ehkä hassulta. Yleensä ihmisillä kun on muutakin, esim. auto, kylpypyyhe tai kahvinkeitin yms. Mutta toisaalta, miksipä ei? Ei minua niin kiinnosta se omaisuus, vaan se ihminen.

Vierailija
46/48 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa miehen kanssa, jolla on elektron kortti..ja talo, mökki, auto ja vielä lentokonekkin, eikä penniäkään velkaa... Ja ei kyllä ole koiraa karvoihin katsomista..

Vierailija
47/48 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain electron. En kähtä luottoa, rahaa pitää olla siihen mitä haluaa. Oon ollut 3kk jenkeissä, useamman kuukauden ausseissa ja kauko-idässä ja aina oon electronilla pärjännyt. Säästötiöi ja siellä tarpeeksi rahaa kaikkeen, sit siirto käyttötilille tarpeen mukaan. Ei tarvi pelätä skimmauksia ym. Mä aina aattelen, et luotolla ostava on köyhä tai tosi pulassa:(

Vierailija
48/48 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina aattelen, et luotolla ostava on köyhä tai tosi pulassa:(

Tosi kumma ajattelutapa kyllä, eihän niitä luottokortteja saa ellei ole luottotiedot kunnossa.

Itse käytin S-Visaa maksuaikakorttina siihen saakka, kun se oli täysin maksuton. Kun tuossa taannoin ottivat käyttöön sen kahden euron laskutuslisän, siirryin debet-puolelle, sillä ei mulle sekään ole ongelma.

Visaa käytin siksi, että tuntui kätevämmältä maksaa kuukauden ostot kerralla kuin yksittäisin pikkusummin, mutta en sentään viitsi siitä kuukausilaskusta maksaa 24 egee vuodessa... Joo, saita olen, siksi mulle ei se luottokorttikaan mikään ongelma ole koskaan ollut.