Voisitko seurustella miehen kanssa jolla on vain visa electron
Kommentit (48)
Voi hyvä tavaton taas näitä avauksia. -.-
Mikä vika? Ottaisin mielelläni miehen, jolla ei ole velkaa.
^ Open your mind and answer, please.
No en usko. Kyllä kai nyt normaalisti asiansa hoitaneella debit on.
Kyllä, seurustelenkin itseasiassa. :)
Seurustelen. Olen aikuinen nainen, joka elättää itse itsensä.
Voisin tottakai!
En mä nyt Ekana kyselis mitä tai mikä kortti sillä on? Ja siinä vaiheessa kun olisin jo niin ihastunut että seurusteltaisiin, niin en jättäis tollasen asian takia.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on Kredit?
On se mahdollista.
Huomattavasti paljon todennäköisempää on, että en seurustelisi. Ei ole kiinni siitä kortista, vaan todennäköisyyksistä. Electron-mies olis varmaan nuori.
Vaikeata olisi. Miten sellainen pystyy maksamaan netissä mitään? Minäkö sitten aina ostaisin kaikki lentomatkat, hotellit, koneet, vaatteet, you name it. Ja hän sitten kipittäisi automaatilta käteistä minulle vastaavan määrän? Tuntuisi aika huvittavalta.
En, kyllä on hyvä että luottokorttisaldoa on vähintään 6000 pakkasen puolella, silloin sitä tuntee elävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on Kredit?
Sellanen on holtiton rahankäyttäjä.
No miehen kanssa mä seurustelisin, enkä sen pankkikortin..
No periaatteessa joo, mutta toisaalta en. Haluan miehen joka matkustelee. Ja mies joka matkustelee pelkän Visa Electronin kanssa on joko tyhmä tai luottotiedoton joka ei luottokorttia saa. Tyhmä siis siksi että en ikinä maksaisi itse käteisellä esim. lentoja, koska jos lentoyhtiö menee konkkaan niin sinnepä häviää rahat, luottoyhtiöltä taas saisi rahansa takaisin.
Miksi en voisi?
Ei mulla itselläkään oo kuin electron. Ja ei en ole velkainen/luottotiedoton tms. Ihan tavallinen työssä käyvä ihminen, jolla on luottotiedot, velkaa ei euroakaan, ja normaalit keskivertotulot joilla pärjää ihan mukavasti.
Ei ku on mulla luottokorttikin jossain tuolla kaapin perällä. Otin sen joskus varuiksi netistä tilaamista varten, mutta ei oo käyttöä tullut kun electronilla, verkkomaksulla ja paypalilla on saanut kaikki nettiostot hoidettua.
Tietenkin