Ärsyttävin tv-mainos?
Kommentit (118)
En lukenut ketjua, joten tämä voi olla jo täällä. Ärsyttävin on "Kipu, mene pois. Viidakko tarvitsee kuninkaansa". Päänsärky iskee heti, kun tuon näen. Jos en voi vaihtaa kanavaa, laitan silmät ja korvat kiinni mainoksen ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Se lasten satukirjasto. Lapsityövoiman käyttö on syvältä.
Tämä! Ja se syyllistävä sävy puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vitalis mysli tai joku helvetin muro, urpot äijät ilmestyy keittiöön laulamaan nuotin vierestä ja mimmi senkun säteilee
Tämä oli mun mielestä ihan hyvä mainos, kunnes kerran kuumeessa se pyöri tauotta päässä koko yön. Se nainen on kyllä tosi nätti, upea hymy!
"Vitalis roasted hunajainen rapeaksi paahdetaan"
Kaikki puhelinoperaattorien mainokset. Lidlin mainokset. Kanavan omat mainokset, poikkeuksena ehkä ylen kanavilla. Se joku sähköhammasharja mainos, jossa emäntä käy jossain laitteessa katsomassa pesunsa tulosta, se emäntä niiin ärsyttävä.
Ne Serlan karmivat jättioravat mäkiautokisassa! Hyrr.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki puhelinoperaattorien mainokset. Lidlin mainokset. Kanavan omat mainokset, poikkeuksena ehkä ylen kanavilla. Se joku sähköhammasharja mainos, jossa emäntä käy jossain laitteessa katsomassa pesunsa tulosta, se emäntä niiin ärsyttävä.
Niin ja ässä-ryhmän mainokset, omistaja ! Jätkä muka omistaa kaikki ässän liikket, typerää kusetusta.
Ärsyttää vitalis mainoksessa siinä laulussa se henkäys aah toistuu pari kertaa .Yritetty saada vi
"Koska mä voin" tai se on ahdistava mainos enemmän. Sen mopoilijan takia :D ja ne lässytysmainokset missä höpötetään lapsille, arg
Mun nimi on Tessa. Pappa on suomalainen ja mamma kreikkalainen. Viva la maku.
Huippukiva, yäk...
Ärsyttäviä mainoksia on jatkuvasti. Varmasti en retkahda niihin, en 😥
Se uusi Risellan mainos missä se ukko laulaa
se rahkariini mainos on niin v¤¤¤n paha et meinaan joka kerta seota lisää!!
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin mainokset.. Siis ne on jo noloja tätä aikaa kun kaikki gojit ja chiat on in, vaikka kyllä itsekin menisin mielummin mäkkiin :D silti ärsyttävää!
Sinä siis annat jonkun ulkopuolisen tahon määrittää, mikä on "in"? Ja myönnät vielä, että menet trendien perässä kuin aivoton lammas, vaikka mieli tekisi muuta? Kerronko sinulle, mikä on noloa?
Vierailija kirjoitti:
Mun nimi on Tessa. Pappa on suomalainen ja mamma kreikkalainen. Viva la maku.
Ja vieläpä "Pappa on suomalainen ja mamma is Greek"
Loop, kädet ilmaan