Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni vetäisi kaveriaan turpaan.

Vierailija
12.04.2016 |

Oikein. Äijä mollasi koko ajan uutta naisystäväänsä. Kun sillä ei ole rintoja,peppua ja on niin tyhmä. Mieheni suuttui ja pamautti äijää oikeen lujaa. Kun tämä nainen on aivan ihana luonteeltaan. Ja nättikin vielä. Ja tää mies on aina koittanut iskee mua. Ei onnistu. Täysi mulkku. Luulee että komeus korvaa järjen. Toivottavasti oppi jotain. Niin ja tämä nainen muka rakastaa tota mulkkua.Hyi..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on väkivaltarikollinen ja koska sinä puolustat miestäsi, olet typerä idiootti joka pitää jännämiehistä.

Vierailija
2/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt:n aromi on vahva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa! Juuri näin. Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisumuoto. Väkivaltaa vastustavat ja pelkäävät ihmiset käyttävät tavallisesti henkistä väkivaltaa muihin.

Vierailija
4/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on aika tehokasta usein, joidenkin kohdalla muu ei autakaan. Useimpien muiden auttaa, jolloin turhaa aloittaa väkivallasta.

Vierailija
5/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan insinööri. Ja on ne ennenkin,ainakin nuorina tapellut. Eikä naisia saa haukkua/kiusata kuiteskaan.ap

6/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalaa. On minunkin mieheni nuorena tapellut, mutta että aikuinen ihminen lyö toista turpaan tuosta vaan? Luulisi aikuisen miehen osaavan avata suunsa ja sanoa, että ei kiinnosta tuollaista mauttomuutta kuunnella. Tai vielä parempi, luulisi, että aikuinen mies osaisi valita kaverinsa paremmin?

Vierailija
7/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon lyömisestä jää aina pysyviä vammoja. Itse olen lyönyt tärykalvon rikki ja muutamia hampaita. Rikosrekisterimerkintöjen lisäksi korvauksia saa maksella aika tavalla.

Vierailija
8/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti.

Vierailija
9/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni (160 50) aukoo aina ja siis aina päätänsä miehelleni.Ukkoni on 195 120 ja harrastaa niitä typeriä lajeja. Eli jos kerran löis niin..

Vierailija
10/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepulis. 32v nainen olen. Vieläkin maksamatta yli 44000e lyömisistä. Kiva käydä töissä. Varmaan ikinä selviä näistä. Oma vika kuitenkin. Kun lapselle voi ostaa mitään. Kaikki menee ulosottoon. En enää ikinä lyö ketään.

Vierailija
11/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepulis. 32v nainen olen. Vieläkin maksamatta yli 44000e lyömisistä. Kiva käydä töissä. Varmaan ikinä selviä näistä. Oma vika kuitenkin. Kun lapselle voi ostaa mitään. Kaikki menee ulosottoon. En enää ikinä lyö ketään.

Porvoon tuomioistuinko tuollaisia summia määrää? Täällä muualla Suomessa tulee max pari tonnia, ellei ole joku mediassa näkynyt juttu ja silloinkin alle 15k€ max.

Vierailija
12/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Kaverin tyttöystävällä ei ole rintoja eikä persettä, ja siksi tämä mies yrittää iskeä sinua ap, koska sinä olet isorintainen herkkupeppu. Senhän sinä halusit meille kertoa?

Vierailija
13/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoon tuomioistuinko tuollaisia summia määrää? Täällä muualla Suomessa tulee max pari tonnia, ellei ole joku mediassa näkynyt juttu ja silloinkin alle 15k€ max.

Tuota. Hakkasin noin 25 naista ja 20 miestä. Hampaista ne laskut tulee. Ja sakoista. Joka kerta aika paljon. Olin hetken hämeenlinnassa myös. Leegot maksaa. Enään en lyö ketään. Mieleni kyllä tekisi.ap

Vierailija
14/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies ;DD

Vierailija
15/15 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno mies ;DD