Uskaltaisitko alkaa suhteeseen vauvan yh-isän kanssa? Lapsen äiti
tehnyt itsemurhan hirttäytymällä hiljattain, alle puoli vuotta sitten. Lapsi on nyt 10kk.
Tutustuimme netissä ja mies kiinnostaa minua, mutta tää koko kuvio suoraan sanoen vähän pelottaa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mies selvästi on ilmaissut että haluaa äidin lapselleen ja on myös valmis tekemään uusia lapsia vaikka heti. Tai siis sanoi, että vain minun kans on tähän valmis, koska on niin rakastunut, mutta en tiedä. ap
No tuo nyt on sairasta. Käytän kulunutta sanontaa: juokse. Mies ei ole terve.
No siis missään nimessä en ole lapsia tekemässä, ainakaan vielä (moneen vuoteen). Miehen tunteellisuus tavallaaan liikuttaa minua.
Eihän tuo ole tunteellisuutta, päinvastoin kylmää laskelmointia. Ei kukaan oikeasti "rakastu palavasti" toiseen ihmiseen puoli vuotta sen jälkeen, kun vasta synnyttänyt kumppani on tappanut itsensä. Rakkauden sijaan hän haluaa lapselleen hoitajan, itselleen kotiorjan ja mielellään sinut kiikkiin tekemällä lisää lapsia. Normaali ihminen ei toimi noin, kylmäverinen persoonallisuushäiriöinen kylläkin.
Tällä palstalla kaiken takana on persoonallisuushäiriö! Tosielämässä monikin nuori leski rakastuu nopeasti, mutta surutyö tulee myöhemmin eteen.
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä teini-ikäisenä meni tollaseen suhteeseen. Mies yli 10v vanhempi, sillä oli vauva, lapsen äiti juurikin oli hirttänyt itsensä. Kaverini oli 16v kun tutustuivat, tämä mies oli kaverini eka oikea "poikaystävä", vei neitsyyden jne. Nopeassa tahdissa tekivät pari lasta lisää, edelleen ovat yhdessä, yli 10v jälkeen. Jotain "mätää" siinä suhteessa on, ja tätä mieltä ovat/olleet kaikki heihin tutustuneet, taustoja tuntematta.
Kerro lisää? Meinaatko, että mies on oikeasti tappanut "hirtytyneen" ja uhkailee nykyistäkin??
Aika hullua, että vauvojen äidit sekoaa noin.
Toi Ap:n kuvio vois olla kiva jos itse ei halua/voi synnyttää, mutta haluaa vauvan. Kannattaa adoptoida se vauva myöhemmin! Jos tuleekin ero.
Jokainen meistä on erilainen ja suree kuukauden tai loppuikänsä. Me jokainen käsitellää suru omallalailla eikä siihen ole vain yhtä muottia.
En usko, että mies ensisijaisesti minussa mitään äitiä näkee, sen olen kertonut jo suoraan, ettei mulla ole mitään vauvakuumetta enkä ole mikään otollisin kohde jos hänellä on haussa äiti lapselle. (Siis tottakai kohtelen jokaista ihmistä hyvin, miehen lapset mukaan lukien.)
En uskaltaisi. Vauva ja yh-isä on eri asia, mutta mies, jonka puoliso on kuollut alle 6kk sitten? Mies ei ole mitenkään voinut ehtiä käsitellä tunteitaan edesmenneeseen puolisoonsa, varsinkaan vauvarumban keskellä. Siitä koituu isolla varmuudella sydänsurua monelle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä teini-ikäisenä meni tollaseen suhteeseen. Mies yli 10v vanhempi, sillä oli vauva, lapsen äiti juurikin oli hirttänyt itsensä. Kaverini oli 16v kun tutustuivat, tämä mies oli kaverini eka oikea "poikaystävä", vei neitsyyden jne. Nopeassa tahdissa tekivät pari lasta lisää, edelleen ovat yhdessä, yli 10v jälkeen. Jotain "mätää" siinä suhteessa on, ja tätä mieltä ovat/olleet kaikki heihin tutustuneet, taustoja tuntematta.
Kerro lisää? Meinaatko, että mies on oikeasti tappanut "hirtytyneen" ja uhkailee nykyistäkin??
Toi Ap:n kuvio vois olla kiva jos itse ei halua/voi synnyttää, mutta haluaa vauvan. Kannattaa adoptoida se vauva myöhemmin! Jos tuleekin ero.
Mitä lisää haluaisit kuulla?
Ei, en epäile, että kukaan on tappanut ketään tai uhkaile ketään. Mielestäni kirjoituksestani ei myöskään mitään tällaista ollut luettavissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lisää haluaisit kuulla?
Ei, en epäile, että kukaan on tappanut ketään tai uhkaile ketään. Mielestäni kirjoituksestani ei myöskään mitään tällaista ollut luettavissa?
Mitä mätää? Miten muut huomaavat tämän outouden?
HEL-NYC kirjoitti:
En uskaltaisi. Vauva ja yh-isä on eri asia, mutta mies, jonka puoliso on kuollut alle 6kk sitten? Mies ei ole mitenkään voinut ehtiä käsitellä tunteitaan edesmenneeseen puolisoonsa, varsinkaan vauvarumban keskellä. Siitä koituu isolla varmuudella sydänsurua monelle ihmiselle.
Mistä voit tietää toisen tunteet, tavan käsitellä surua? Ihan hyvin on voinut hyväksyä jo vaimonsa lähdön ja käsitellä siitä aiheutuneen surun.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mistä voit tietää toisen tunteet, tavan käsitellä surua? Ihan hyvin on voinut hyväksyä jo vaimonsa lähdön ja käsitellä siitä aiheutuneen surun.
Todennäköisyys siihen ei ole suuri, varsinkaan vauva-aikana.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Todennäköisyys siihen ei ole suuri, varsinkaan vauva-aikana.
Ja lisätään vielä siihen miehen into alkaa tehdä ap:n kanssa lisää lapsia. Ei ole todellakaan henkisesti tervettä.
Nämä "mies etsii kumminkin piikaa" -jutut ovat yhtä väsyttäviä kuin "nainen on lompakkoloinen" -jutut. Ehkä sitten joidenkin mielestä parisuhde on ensisijaisesti hyötysuhde. Ei vain tule omassa maailmankuvassani mieleen ekana tai tokana vaihtoehtona.