Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkittu - miehet hritgävät iskeä paljon kauniimpia naisia kuin itse ovat

Vierailija
12.04.2016 |

Miehet yrittävät iskeä 20% tasokkaampia naisia kuin ovat itse, naiset iskevät vain 10% itseään paremman näköisiä miehiä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jos niin kerta sanot.

Vierailija
2/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ja naisten alapää kostuu pulleasta lompakosta. Tämäkin on tutkittu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän minä miehenä sijoitun... Olen varmaan sitten ainakin 20% paremman näköinen mies kuin kukaan nainen, koska minua ei iske kukaan. Paitsi eihän tuossa ole järkeä... hmmm...

Vierailija
5/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "hritgävät"?? Kieli rikastuu näköjään.

Vierailija
6/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on 10%-yksikköä huonompi itsetunto.

Vierailija
7/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "hritgävät"?? Kieli rikastuu näköjään.

Stadin slangia

Vierailija
8/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa todellisuuteen, lassukat.

Vierailija
9/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on ;D Eiku anteeksi, naiset on vaan niin helvetin nirsoja.

Vierailija
10/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta aika usein.

Olen joskus lukenutkin jstn tutkimuksesta, jonka mukaan miehet ei hahmota niin realistisesti mahdollisuuksiaan, vaan arvioivat ne yläkanttiin, naisilla taas päinvastoin.

Tiedä häntä..

Vierailija
11/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö rupee meikkaamaan, joku kiva kesämekko niin sais karvanaamastakin sexyn ja kauniin :/

Vierailija
12/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi elämä vaikeaa jos kumppania etsiessä pitäisi olla jotkut viehättävyystaulukot aina mukana ja vaan "oman tasoisille" saisi jutella. Itsellä ei ainakaan ole hajuakaan millä tasolla olen ja onhan tuo kauneuskin katsojan silimässä.

Vierailija
13/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä "tasojuttuja." Kai sitä nyt haluaa sen parhaan mahdollisen? Ja ennen kuin joku tulee pätemään luonteella ja sisimmällä niin tässä on kyse iskemisestä eli ulkonäkö on se millä siinä vaiheessa on painoarvoa. Ei kai kukaan ajattele että "hitto kun on hyvännäköinen tyyppi, mut en mä tota viiti kun en oo sen tasoa, yritän jotain vähemmän viehättävää."

Vierailija
14/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän naiset arvioi mahdollisuutensa huonommaksi kuin todellisuudessa pystyis? Kuka tietäis

Vierailija
15/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse isken vain vanhoja ja rumia naisia, mutten saa heitäkään.

Vierailija
16/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvioida edes omaa ulkonäköäni asteikolla 1-10 (ja kuka sen asteikonkaan määrittelen), saati että tietäisin miehistä kuka on se kasi jos itse olen seiska. Joskus kun täälläkin on listattu turn on -tekijöitä miehen ulkonäössä, mielipiteeni ovat saaneet alapeukkuja. Jos joskus olen jotain miestä iskenyt, olen ollut tuhannen päissäni ja tällainen laskelmointi olisi varmasti ollut vielä vaikeampaa.

Vierailija
17/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi elämä vaikeaa jos kumppania etsiessä pitäisi olla jotkut viehättävyystaulukot aina mukana ja vaan "oman tasoisille" saisi jutella. Itsellä ei ainakaan ole hajuakaan millä tasolla olen ja onhan tuo kauneuskin katsojan silimässä.

Niinpä se oma kultsipuppeli, kun on se maailman kaunein ja komein omasta mielestä, kun rakastuu.

Vierailija
18/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ulkonäkö ei olekaan niin tärkeää kuin miehille. Koulutus, varallisuus, itsevarmuus, sosiaalinen status yms. tekijät ovat myös syynissä, kun nainen arvioi miestä. Mies vain näkee miellyttävän naisen ja haluaa ottaa selvää kuinka hyvin he tulevat toimeen keskenään. 

Vierailija
19/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan yrittänyt hritgäviä naista. Juttusille olen kyllä yrittänyt, mutta kun se vaatisi enemmän juuri sitä hritgävät, että ne juttelis mun kanssa. Tässä on mun kaverin kuvaama video:

Vierailija
20/35 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on iso meisseli, kai seki jotn merkkaa :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme