Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile englannin kielen taitoasi

Vierailija
12.04.2016 |

Millä tasolla maailman lingua francan taitosi on? Minkälaisiin keskusteluihin kykenet englanniksi, entä kirjallinen puoli? Luetko englanniksi kirjoja tai pystytkö seuraamaan elokuvaa ilman tekstejä?

Mikä olisi kouluarvosana (4-10) osaamisellesi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keeping up a fluent conversation and figuring out more than well what I'm either reading or hearing, both in English and in Swedish. Any more questions??

Sinä, jolla oli tarve alapeukuttaa kommenttini: sun ongelmas oli???

No one likes humblebragging, no need to be so butthurt about it.

Vierailija
22/25 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn seuraamaan ohjelmia ja elokuvia sekä keskustelua ilman tekstityksiä, samoin suurin osa kirjoista tai artikkeleistä joita luen on englanninkielisiä. Kirjoitin englannista eximian, ka. lukiossa ysi piste jotain. Olen lievästi lukihäiriöinen ja se näkyy myös vieraissa kielissä, lisäksi olen aika tankero sönköttäjä kun pitäisi puhua (vähän myös äidinkielellänikin..). Antaisin kouluarvosanaksi 8 1/2 kirjallisesta taidosta ja luetunymmärtämisestä ja 8 jos siihen liitetään myös suulliset taidot.

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamos a la playa?

Vierailija
24/25 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä se on. Koko ajan puhun englantia, koska miehen äidinkieli on hollanti.

Kirjojen lukeminen ylipäätään jäänyt vähäiseksi opintojen takia, haluan ehdottomasti kartuttaa sanavarastoani lukemalla englanniksi jatkossa enemmän.

Usein vaikka kun miehen kanssa jutellaan historiasta, niin on kyllä ne englanninkieliset termit hukassa välillä. Pystytään juttelemaan vaikka mistä, mutta ärsyttää ku välillä oon liian "Se juttu tiiätkö. Mitä pitkin sillon mentiin Euroopasta Aasiaan vähä mausteita hakeen. Tiäks? Silkkijotaa."

Hollanti kuulostaa mun mielestä hauskalta kieleltä. Vähän niinkuin saksan ja englannin sekoitukselta.:)

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Vierailija
25/25 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakin' gr8 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme