Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työttömällä sinun silmissäsi mitään arvoa?

Vierailija
12.04.2016 |

Pitäisikö työttömän olla valmis menemään työhön päivärahallaan? Jos, niin kerro miksi työttömän pitäisi tehdä samaa työtä kuin sinä, melkein puolet pienemmällä palkalla? Onko työtön sinusta kotona makaaja, joka "joutaa" töihin sieltä, vaikka sitten ilman palkkaa? Miksi itse et tekisi työtä pienemmällä palkalla ja näin edesauttaisi työttömiä pääsemään töihin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että työttömälle kyllä löytyisi ihan työtä jos ei muuten niin koulutuksen kautta.

Vierailija
2/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama arvo kuin ihan kaikilla muillakin ihmisillä.

En kannata tuollaisia puolella palkalla töihin menoja ihan jo siksikin, että miksi työnantajat sitten enää palkkaisivat ketään töihin sellaisilla palkoilla joilla voi elääkin, jos kerran työttömiä saa aina kortistosta puoleen hintaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite menisin osa-aikatöihinkin, josta sais saman määrän rahaa kuin työttämyyskorvausta. Eli verojen jälkeen palkkaa n. 500€ mutta en kelpaa ees niihin :( sama varmaa ois kuolla pois, kun elämässä ei eteenpäin pääse.

Vierailija
4/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama arvo kuin ihan kaikilla muillakin ihmisillä.

En kannata tuollaisia puolella palkalla töihin menoja ihan jo siksikin, että miksi työnantajat sitten enää palkkaisivat ketään töihin sellaisilla palkoilla joilla voi elääkin, jos kerran työttömiä saa aina kortistosta puoleen hintaan?

Niinpä, mutta sen siitä saa kun niin monet julistaa joka paikkaan että työttömän on tehtävä töitä tukiensa eteen: ilmeisesti poliitikotkin ovat tämän havainneet.

Vierailija
5/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön on ihan normaali ihminen. Saattaa olla perusduunaria hitusen älykkäämpikin. Tai akateeminen.

Itse omasn alemman korkeakoulututkinnon.

Vierailija
6/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä jokainen on tänä päivänä elämänsä aikana jossain vaiheessa työtön. Minkään ihmisryhmän mollaaminen ei ole sivistynyttä, enkä tiedä ketään ihan täysjärkistä ihmistä, joka puhuisi halveksivasti työttömistä. Ei tarvitse kuin kysyä, miksi et jää itse työttömäksi jos se kerran on niin mahtavaa elämää, niin tällaiset puhujat aivan säikähtää, että enhän mä pärjäisi sitten mitenkään.

Vierailija
7/7 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eläkeläinen, hyvin nuori eläkeläinen. Olen ihan umpikujassa. En ole työkykyinen sairauden takia ja hallitus sen kuin leikkaa. En ole koskaan ollut työkykyinen, joten en saa työeläkettä. Elän kädestä suuhun.

Ajattelen, että terve työtön on onnekas. Paljon enemmän mahdollisuuksia siinä on kuin mun tilanteessa. Olen kateellinen. Ja arjessa ei ole vielä sairauttakin aiheuttamassa hankaluuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän